کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بنیتز: توانایی شکست یوونتوس را داریم؛ مورینیو زیادی حرف می‌زند

طرفداری- در حساسترین مسابقه هفته سی و یکم سری‌آ ایتالیا، رافائل بنیتز سرمربی تیم ناپولی در نشست مطبوعاتی پیش بازی شرکت کرد و در خصوص مسابقه صحبت کرد.

 

 

تیم رده سومی ناپولی میزبان یوونتوس رکوردشکن فصل جاری رقابت های سری‌آ قرار می‌گیرد، تیمی که تقریباً شانس بالایی برای فتح سومین اسکودتوی پیاپی تحت هدایت کنته دارد.

بنیتز در نشست مطبوعاتی گفت:

" اهمیت این بازی به وضوح مشخص است. یووه تیمی فوق العاده قدرتمند است و همه دوست دارند این بازی را نگاه کنند. این سه امتیاز برای ما بسیار مهم است تا بتوانیم به هدفمان نزدیک تر شویم. فکر نمی‌کنم به مانند جدول فاصله واقعی با یوونتوس 20 امتیاز باشد، یووه از هر نظر قدرتمند است و ترکیب این تیم با هم این اختلاف را رقم زده است. یووه ذهنیت پیروزی را دارد، امّا شاگردان من به زمان نیاز دارند تا به آن برسند. "

بنیتز ادامه داد: 

" ما باید هر سال پیشرفت کنیم، ناپولی تیمی نیست که همیشه به دنبال قهرمانی باشد و ما به مرور بهتر خواهیم شد. اگر یوونتوس را شکست دهیم به هدفمان نزدیک تر می‌شویم. مشخصاً کار سخت است چراکه مصدومیت ها و مشکلات متنوعی داریم. امیدوارم استادیوم مملو از تماشاگر باشد. امسال فصل خوبی را داشته ایم، امّا رم و یووه بهتر کار کرده اند. برای فتح اسکودتو باید کیفیت و باور بهتری داشته باشیم. "

بنیتز در خصوص تاکتیک‌هایش گفت:

" نمیشود از تاکتیک ها صحبت کرد چراکه کنته آگاه است و به این صحبت ها گوش خواهد داد، در مورد سیستم بازی صحبت نمی‌کنم. امّا به هر حال هرچه در توان داریم برای شکست دادن این یوونتوس که کار فوق العاده ای این فصل انجام داده، در اختیار خواهیم گذاشت. ما اینجا تیم های بزرگی از جمله بروسیا دورتموند و آرسنال را شکست دادیم. رم را نیز دو بار شکست دادیم. امّا مقابل یوونتوس کار بسیار مشکل است. "

خوزه مورینیو ابتدای هفته گفته بود یوونتوس اگر لیگ اروپا را فتح کند موفقیتی کسب نکرده است، بنیتز در این خصوص گفت:

" این مسائل به مورینیو مربوط نیست و به نظرم او بیش از حد صحبت می‌کند. حقیقت ها در این مورد به خوبی قضاوت می‌کنند. من با لیورپول، چلسی او را از لیگ قهرمانان حذف کردیم، زمانی که نصف تیم او هزینه کرده بودیم. "

بازی دو تیم یوونتوس و ناپولی فرداشب 23:15 در استادیوم سن پائولو انجام می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد