کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی چلسی -استوک سیتی

به گزراش کلوپ هواداران چلسی :گل به خودی جان تیری در هفته گذشته باعث شد تا ژوزه مورینیو مربی این تیم از قهرمانی نا امید شود.

دو شکست در پنج بازی اخیر ضربه عمده برای رسیدن به قهرمانی این تیم بوده است و انها تحمل شکست بعدی را ندارند.

  

 

گل دقایق پایانی پاستوره سعود برای دوربعد لیگ قهرمانان اروپا را دشوار ساخت و خوزه مورینیو را از ارزوی رسیدن به افتخار فتح لیگ قهرمانان با سه تیم مختلف را برای یک سال دیگر ظاهرآ به تعویق انداخت.

خوزه مورینیو یکی از عوامل عمده ضعف تیم خود را در مهاجمان خود می داند از همین رو در بازی مقابل پاریسن ژرمن اندره شورله را در نوک خط حمله چلسی قرار داد.

 

 تورس در این فصل یازده گل و در 9 بازی اخیر چلسی تنها یک گل به ثمر رسانید است و دمبابا که کمتر ازسوی مرینیو استفاده میشود عملکرد بهتر از تورس ندارد و به احتمال زیاد در اخیر فصل چلسی را ترک خواهد کرد.


ساموئل اتوئو تنها امید چلسی در نوک حمله به علت مصدومیت دو بازی اخیر چلسی را از دست داده است ولی احتمال میرود که او در بازی مقابل استوک دوباره در ترکیب چلسی قرار بگیرد.


باشگاه چلسی دو امتیاز از لیورپول صدر نشین عقب است و در عقب خود منچستر سیتی را میبیند که با دو بازی کمتر با 67 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است.


اما در سوی دیگر استو سیتی! باشگاهی که در هفت بازی اخیر خود در استمفورد بریج شکست خورده است که در شش تا از این بازی ها موفق نشده به چلسی گل بزند.

این تیم در این فصل موفق شد که چلسی را با نتیجه  3-2 در لیگ شکست بدهد اما چلسی در جام حذفی انتقام را گرفت و با یک گل استوک را از جام حذفی حذف کرد.


اما امار و ارقام پنج بازی اخیر استوک جالب است انها در  پنج بازی اخیر هیچ شکست نداشته اند و بازی اخیر خود مقابل هال سیتی را نیز با پیروزی 1-0 تمام کرده اند.


در اخبار محرومان و مصدومان در چلسی رامیرز به خاطر محرومیت این بازی را از دست می دهد و ساموئل اتو و اشلی کول وضعیتش فردا مشخص میشود.

در استوک سیتی رابرت هیت و اوسامه اسیدی هردو به علت مصدومیت از ناحیه زانو قارد به بازی مقابل شیرهای لندن نیستند.


و در اخیر امار و ارقام در روی تصویر .


ترکیب احتمالی دو تیم


پنج تقابل دوتیم با هم دیگر


شش بازی اخیر چلسی

شش بازی اخیر استوک سیتی

ترکیب بازی قبلی چلسی

ترکیب بازی قبلی استوک سیتی


اختصاصی کلوپ هواداران چلسی


برای یاری رساندن به ما،در جهت افزایش کیفیت کار و ارائه امکانات بیشتر در سایت،فقط کافیست با کلیک کردن روی تبلیغات،ما را همراهی کنید.این کار برای شما هزینه بر نخواهد بود و وقت زیادی از شما نخواهد گرفت اما سکویی خواهد بود برای کمک به حرفه ایی تر شدن امکانات.

با ما همراه باشید…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد