کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: باید از ریسک مقابل پاریس لذت ببریم؛ فکر می کنم در مجموع 2 بازی از آن ها بیشتر گل بزنیم

در حساس ترین بازی امشب لیگ قهرمانان، چلسی و پی اس جی به مصاف یکدیگر می روند. سرمربی آبی ها در کنفرانس خبری امیدوارانه از بازی امشب سخن گفت.
به گزارش اسکای اسپورتس، ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "دلیل این که باور دارم چیست؟ فکر می کنم دلیل آن زیاد مهم نباشد. من به صعود باور دارم و بازیکنانم نیز به آن باور دارد و این مهم ترین چیز است.
  
فکر می کنم اگر پاریس فردا شب حذف شود برای آن ها ناامیدی بزرگی خواهد بود؛ اما اگر ما حذف شویم، این چیزی است که در حال حاضر همه آن را انتظار دارند.

باید از ریسک در این موقعیت لذت ببریم. ساعت 9:30 عصر سه شنبه شاید حذف شده باشیم و  می دانیم که باید ریسک کنیم. ولی در ساعت 7:45 برای صعود به نیمه نهایی شانس داریم.

فکر می کنم که بازی را ببریم. فکر می کنم در مجموع 2 بازی از آن ها بیشتر گل خواهیم زد. در حال حاضر بازی 3 - 1 است اما در پایان می تواند 4 - 3 یا 5 - 4 باشد.

اگر این طور فکر نمی کردم فردا به بازی نمی رفتم. ولی می روم و از این بابت خوشحالم."

مورینیو هم چنین گفت که پی اس جی از آن چه در بازی رفت نشان داد ظرفیت بیشتری دارد. او ادامه داد: "در پاریس انتظار داشتیم که آن ها بسیار خوب بازی کنند، بازی را تحت کنترل داشته باشند و توپ را در اختیار داشته باشند و بسیار خطرناک باشند.

ما خودمان برای خودمان خطرناک بودیم! برای این که نیمه اول گل زدیم، گل دوم را به ثمر رساندیم و گل سوم را هم به ثمر رساندیم!"

مورینیو هم چنین از احتمال بازی کردن اتوئو صحبت کرد و گفت: "مصدومیت او به طور کامل بر طرف نشده است اما شاید در بازی فردا بازی کند."

تیم پاریسی در 110 بازی گذشته خود تنها یک بار با اختلاف 2 گل شکست خورده است. همچنین چلسی در سال 2000 با وجود برد 3 - 1 در بازی رفت در مجموع مقابل بارسلونا حذف شد. چلسی در سال 2012 نیز با وجود شکست 3 - 1 مقابل ناپولی در بازی رفت در بازی برگشت 4 - 1 پیروز شد و به مرحله بعد رفت. مورینیو در این رابطه گفت: " این آمار ها مهم نیستند، تنها چیزی که می دانم این است که اگر حداقل 2 گل نزنیم حذف خواهیم شد!"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد