کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آندره شورله: به هواداران نیاز مبرم داریم

آندره شورله معتقد است که آبی ها بازی سختی پیش رو دارند، ولی روی هواداران چلسی حساب باز کرده است.

پس از شکست 3-1 مقابل پی اس جی، حالا چلسی باید به مصاف پی اس جی در استمفوردبریج برود.

  

 شورله در کنفرانس خبری گفت: "می دانیم که بردن این مرحله خیلی سخت است، ولی ما خیلی اعتماد به نفس بالایی داریم و در خانه بازی می کنیم."



"ما بازی های خوب زیادی اینجا داشته ایم و انگیزه بالایی داریم. مشتاقانه منتظر بازی هستیم. قطعا عملکرد فوق العاده ای نیاز داریم و همه بازیکنان باید مسئولیت پذیر باشند و بهترین بازی خود را در زمین انجام دهند، ولی من مطمئنم که همه بازیکنان این را دارند."



"به هواداران نیاز داریم و وقتی به آن ها نیاز داشتیم، همیشه در کنارمان بوده اند و من مطمئنم که آن ها هم مثل ما، همه چیزشان را می دهند. ورزشگاه جو خوبی خواهد داشت و ما همه کار های لازمه را فرداشب انجام خواهیم داد."



"قطعا همه بازیکنان می خواهند چنین شب هایی را در لیگ قهرمانان تجربه کنند. شاید قبل از بازی عصبی باشید ولی وقتی بازی شروع شود و شما توپ را داشته باشید و حرکت کنید، دیگر عصبی نیستید و مشتاقانه بازی می کند و سرگرم می شوید."



شورله که با خشونت چارلی آدام مجبور شد مقابل استوک تعویض شود، ادامه داد: "می دانم لیگ برتر سخت است و بازیکنان تکل های محکمی می زنند و من مشکلی با این مسئله ندارم. پای من مشکلی ندارد و خوب است."


منبع خبر:کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد