کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: بازیکنانم تمام توانشان را گذاشتند؛ حالا در نیمه نهایی هستیم و همه چیز امکان پذیر است

سرمربی چلسی بعد از پیروزی 2-0 مقابل پاریسن ژرمن و صعود به نیمه نهایی بازیکنان خود را مورد ستایش قرار داد.
به گزارش اسکای اسپورتس، ژوزه مورینیو بعد از این بازی گفت:" بازیکنانم تمام تلاش خود را کردند. حتی در بعضی شرایط سخت تمام توانشان را به نمایش گذاشتند.
  
به شما قول می دهم که بازی کردن مقابل لوکاس کار آسانی نیست، بازی کردن مقابل کاوانی کار آسانی نیست، بازی کردن مقابل لاوتزی آسان نیست.

4 مدافع من مانند همیشه فوق العاده بودند اما خط هافبکمان بسیار عالی بود، داوید لوییز مانند یک هیولا بود!

بازیکنانم در حمله، بعضی از آن ها که موقعیت سازی کردند و بعضی از آن ها وقتی بازی فیزیکی بود ازقدرت بدنی خود استفاده کردند. فرناندو و دمبابا کمک زیادی به تیم کردند."

چلسی فاصله ای با حذف از لیگ قهرمانان نداشت و به دستور مورینیو با آوردن دمبا با و تورس به میدان رو به بازی مستقیم آورد. مورینیو در این رابطه گفت: "ما ریسک بزرگی کردیم. دمبا، فرناندو و اتوئو همگی در زمین بودند و رو به بازی مستقیم آوردیم، برای اینکه هافبک های ما خسته بودند و برای اینکه می دانستیم پاریس با این سبک بازی آشنا نیست.

در فرانسه تیم ها هیچ گاه رو به بازی مستقیم نمی آورند و این چیز جدیدی برای پی اس جی بود."

مورینیو در باره مصدومیت هازارد که تنها 18 دقیقه بعد از شروع بازی، زمین مسابقه را ترک کرد گفت: "او مشکلی در ساق پایش احساس کرد و به من گفت که نمی تواند بازی را ادامه دهد."

این سرمربی پرتغالی هم چنین درباره حریف احتمالی چلسی در نیمه نهایی و برخورد این تیم با رئال مادرید گفت: "حالا در نیمه نهایی هستیم و همه چیز ممکن است. بازی مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی؟ برای ما فرقی نمی کند و مهم نیست!"

چلسی با این برد، به هشتمین نیمه نهایی اروپایی خود در در 11 سال اخیر رسید. (7 نیمه نهایی لیگ قهرمانان و 1 نیمه نهایی یورو لیگ)

منبع خبر:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد