کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: دویدنم به سمت بازیکن‌ها برای گوشزد نکات تاکتیکی بود

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی مصر است که  دلیل دویدن او به سمت بازیکنانش پس از گل دمبا با، خوشحالی از این گل نبوده است.

مهاجم سنگالی در دقیقه ی 88 توانست گل دوم چلسی را به ثمر برساند تا این تیم در مجموع با نتیجه ی 3-3 و به دلیل گل زده در خانه ی حریف، به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.

  

واکنش مورینیو به گل با، که پس از گل نیمه ی اول شورله به ثمر رسید، همه را به سال 2004 برد. جایی که مورینیو پس از گل پیروزی بخش پورتو به منچستریونایتد در اولدترافورد، با خوشحالی به سرعت به سمت بازیکنانش که در حال شادی کردن بودند، دوید.

وقتی کانال ITV Sport   از او راجع به این حرکت سوال کرد، او پاسخ داد: "نه ، خوشحالی نمی‌کردم. به تورس و دمبا می‌گفتم که نقشه عوض شده است.زیرا هنوز 3 دقیقه وقت اضافه باقی مانده بود و روش بازی ما خطرناک بود. می‌خواستم دمبا مقابل مدافعان آنها قرار بگیرد و تورس از مکسول مراقبت کند.

در ابتدای نیمه ی اول خوب کار کردیم ولی موفق به گلزنی نبودیم. سپس از طرف پاری‌سن ژرمن، شاهد پیاده شدن تاکتیک‌هایی بودیم که دیروز درباره‌ی آنها بحث می‌شد. ضذ حمله.بسته نگه داشتن همه نقاط برای ما بسیار سخت بود."

مورینیو همچنین تیمش را شایسته ی حضور در نیمه نهایی می‌داند و گفت: دمبا گل بسیار مهمی برای ما زد و فکر می‌کنم مستحق پیروزی بودیم.

تیمی که تصمیم به دفاع کردن گرفته بود، مجازات شد و تیمی که با تمام وجود تلاش کرد، توانست با شایستگی صعود کند."


منبع خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد