کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کنفرانس خبری مورینیو قبل از بازی مقابل سوانسی سیتی

سرمربی چلسی در آستانه رویارویی با سوانسی سیتی در خانه این تیم تاکید کرد دست یافتن به ۳ امتیاز در خانه این تیم کاری سخت است.

 

 دیدار تیم‌های سوانسی سیتی و چلسی از هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس امروز (یکشنبه) و از ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود.

  

چلسی اکنون با 72 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و سوانسی هم با 33 امتیاز رتبه پانزدهم را در اختیار گرفته است. دیدار امروز برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد زیرا گرفتن امتیاز در هفته‌های پایانی می‌تواند به رقم خوردن سرنوشت هر تیمی منجر شود.


ژوزه مورینیو پیش از دیدار با سوانسی گفت: آنها تیم خوبی هستند و فوتبال زیبایی را هم ارائه می‌کنند. در زمین خودی همواره پیروزی بر آنها بسیار سخت است. چلسی این موضوع را بهتر از هر تیمی می‌داند. آنها تیم خطرناکی هستند زیرا برای باقی ماندن در لیگ برتر نیازمند جمع آوری چند امتیاز هستند. بدون شک آنها در تلاش هستند از رویارویی با ما نیز امتیاز بگیرند.


مورینیو در ادامه تاکید کرد: شاگردانم خیلی خوب و سخت تمرین می‌کنند. حتا آنهایی که زیاد هم به میدان نمی‌روند در فرم بسیار خوبی قرار دارند. همه باید برای حضور در میدان آماده باشند. دمبا با از آن دسته بازیکنانی است که زیاد در ترکیب تیم قرار نمی‌گیرد اما هر بار به میدان رفته نمایش دلپذیری داشته است. همه بازیکنان ارتباط خوبی با هم دارند و یک گروه بسیار خوب را تشکیل داده‌اند.


منبع خبر:خبرگزاری فارس


نظرات 1 + ارسال نظر
Saeed m.h یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 22:54

پیروزی چلسی تبریک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد