کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هالند: برای قهرمانی در لیگ و اروپا تلاش می کنیم؛ بازی با لیورپول تعیین کننده نیست

 ژوزه مورینیو برای دومین هفته پیاپی در کنفرانس خبری چلسی شرکت نکرد و استیو هالند مربی چلسی در کنفرانس خبری حضور یافت و پاسخگوی سوال خبرنگاران بود.

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه چلسی، مربی چلسی ابتدا دلیل حضورش در کنفرانس خبری را بیان کرد. او گفت:" ژوزه از من خواست که در کنفرانس شرکت کنم و من از انجام این کار بسیار خوشحالم. او در طول فصل همواره پاسخگوی سوال افراد مختلف بوده است و مطمئنم باز هم او در کنفرانس ها شرکت خواهد کرد."

  

او اولویت چلسی را برد مقابل ساندرلند توصیف کرد و گفت که برد مقابل تیم گاس پویت کار آسانی نخواهد بود. هالند ادامه داد:" ساندرلند این هفته مقابل سیتی فوق العاده بود و تنها دقایقی با پیروزی مقابل سیتی در اتحاد فاصله داشت. پس فردا بازی بسیار سختی خواهد بود. ما باید به این بازی با دیدی حرفه ای نگاه کنیم. این بازی اهمیت زیادی دارد. من به شخصه فکر نمی کنم که قهرمانی در لیگ تنها با یک بازی مشخص شود و برای هر تیم بازی های سخت زیادی باقی مانده است و شاید امتیاز های زیادی توسط تیم ها از دست رود."


او همچنین گفت که اگر بگوید توقف سیتی برای آن ها امیدوار کننده نبوده است، دروغ گفته است. او افزود:" فکر می کنم این چیزی طبیعی باشد. وقتی ما هم امتیاز می دادیم دیگران خوشحال می شدند و در این ماه برای همه همینطور خواهد بود. شرایط ما با سیتی و لیورپول متفاوت است. ما در این مقطع معمولا بازی های زیاد تری نسبت به سایر مدعیان می کنیم.


به خاطر دارم وقتی که دیمتئو سرمربی تیم بود، شنبه در جام حذفی مقابل تاتنهام در نیمه نهایی جام حذفی بازی کردیم، بعد در روز چهارشنبه مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی کردیم. بعد با 8 تغییر مقابل آرسنال در امارات بازی کردیم و بعد از آن بازی برگشت با بارسلونا در نیمه نهایی.


این مقطعی حساس است و علاوه بر سخت بودن از لحاظ فیزیکی، از لحاظ روحی هم بسیار دشوار است. اما چیزی است که ما قبلا هم با آن برخورد داشته ایم و با توجه به ترکیب خوبی که داریم، باز هم می توانیم آن را انجام دهیم. باید بازیکنان را تازه نفس نگه داریم و تغییرات مناسبی در تیم ایجاد کنیم برای اینکه این موضوع در موفقیت ما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. همانقدر که لیگ برایمان مهم است، لیگ قهرمانان نیز مهم است.


تمرکز اصلی ما در حال حاضر بازی مقابل ساندرلند است. تیمی را به زمین می فرستیم که بتواند برد را کسب کند و بعد از آن تمام تمرکزمان برای بازی مقابل اتلتیکو خواهد بود." هالند هم چنین گفت که هازارد به بازی فردا نمی رسد. او افزود:" نمی گویم که او به بازی با اتلتیکو نمی رسد اما او هنوز با تیم تمرین نکرده است و هنوز مشخص نیست که می رسد یا نه."


منبع خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد