کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

توافق اتلتیکو و چلسی برای بازی کردن کورتوا

به گزارش مارکا پیشتر یوفا به هردو باشگاه تذکر داده بود در صورتی که از بازی کردن کورتوا جلوگیری شود با هردو باشگاه برخورد خواهد شد.
پس از حدود دو هفته گمانه زنی و جنجال سرانجام گفته می شود دو باشگاه چلسی و اتلتیکو مادرید برسر بازی کردن تیباو کورتوا دروازه بان بلژیکی اتلتیکو مادرید که به صورت قرضی از چلسی به این تیم آمده است به توافق رسیده اند. بنابراین کورتوا در دو بازی رفت و برگشت در برابر چلسی به میدان خواهد رفت.
  
به گزارش مارکا پیشتر یوفا به هردو باشگاه تذکر داده بود در صورتی که از بازی کردن کورتوا جلوگیری شود با هردو باشگاه برخورد خواهد شد. در قراردادقرضی کورتوا امده است در صورتی که این بازیکن بخواهد در دیدار برابر چلسی تیم اصلی اش به میدان برود باید مبلغی را به چلسی برای دریافت اجازه ی بازی به این باشگاه بپردازد.
در حالی که جزئیات مذاکرات چلسی و اتلتیکو محرمانه باقی مانده است گفته می شود دلیل نرم شدن چلسی را باید در اتفاقات آینده جستجو کرد.
چلسی و اتلتیکو چندین بار برای تمدید قرارداد کورتوا مذاکره کرده اند و این احتمال وجود دارد قرارداد قرضی کورتوا برای یک سال دیگر تمدید شود.
کورتوا در رقابت های این فصل لالیگا و لیگ قهرمانان از همه ی دروازه بانان دیگر کم تر گل خورده است. او 369 دقیقه است که در بیسنته کالدرون گل نخورده و تا کنون 26 کلین شیت برای تیمش انجام داده است.

منبع خبر:آی اسپورت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد