کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هاجسون: کنار گذاشتن اشلی کول یکی از سخت ترین تصمیمات دوران مربیگری من است

 روی هاجسون اقرار می کند که کنار گذاشتن اشلی کول برای جام جهانی یکی از سخت ترین تصمیمات دوران مربیگری او بوده است.
او به سایت فدراسیون فوتبال انگلیس گفت:" تصمیم های سخت زیادی برای انتخاب ترکیبم داشته ام، ولی انتخا نکردن اشلی کول یکی از سخت ترین آن هاست."
  
" او یک رقیب باور نکردنی برای انگلیس است. داشتن بیش از 100 بازی ملی یک دستاورد حیرت انگیز است و باید به او به خاطر اشتیاق و درخششی که در این سال ها از خود برای کشورش نشان داده است اعتبار ویژه ای داد."

" بازیکنانی هستند که می توانند به عنوان بهترین های فوتبال جهان شناخته شوند، و اشلی کول در دوران اوج خود بی شک بهترین مدافع چپ فوتبال دنیا بود."

"مهمترین بخش کار این بود که قبل از اعلام شدن لیست در روز دوشنبه، با اشلی صحبت کنم. وی لیاقت این را داشت که این خبر را مستقیما از خودم بشنود. او این خبر را با آغوش باز پذیرفت."

" در دوسالی که با او بودم چیزی به جز یک حرفه ای گری فوق العاده از او ندیدم. او اشتیاقی بی نظیر برای بازی برای انگلیس داشت. او کسی است که من برایش احترام زیادی قائلم و برای او آرزوی بهترین ها را می کنم، همینطور امیدوارم در تابستان در انتخاب تیم بعدی اش موفق باشد."

مترجم خبر:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد