کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: اتوئو می‌رود؛ کول،تورس ودمبابا می‌مانند

آقای خاص گفت بعید می‌داند مدافع چپ انگلیسی چلسی از این تیم جدا شود اما مهاجم کامرونی آبی‌پوشان لندن استفوردبریج را ترک خواهد کرد.
اشلی کول، دفاع چپ انگلیسی تیم فوتبال چلسی هفته گذشته در آخرین دیدار خانگی این فصل تیمش برابر نوریچ با چشمانی که اشک در آنها حلقه زده بود زمین بازی را ترک کرد که این موضوع سبب به وجود آمدن شایعاتی درباره جدایی قریب‌الوقوع او از آبی‌پوشان لندن شده است.
  
 کول همچنین شب گذشته (یکشنبه) پس از آخرین بازی این فصل چلسی برابر کاردیف در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی از هواداران چلسی تشکر کرد و خطاب به آنها نوشت: «هر اتفاقی رخ دهد شما بدانید که در حق من لطف داشتید». این اتفاق در حالی رخ داد که کول در بازی برابر کاردیف بازوبند کاپیتانی چلسی را بر بازو داشت.

این اتفاقات سبب شد بر شایعه رفتن مدافع پیشین آرسنال دامن زده شود. با این حال ژوزه مورینیو گفت بعید می‌داند کول چلسی را ترک کند.

وی اظهار داشت: از برنامه کول خبری ندارم اما بعید می‌دانم که او از چلسی برود. دلیل اینکه ما در بازی با کاردیف بازوبند را به اشلی کول دادیم این نبود که برای او فرصتی جهت یک خداحافظی زیبا فراهم کنیم. ما بازوبند را به او دادیم چون باسابقه‌ترین بازیکن چلسی در میدان بود. کول قبل از ایوانوویچ به چلسی آمده و به همین دلیل بازوبند را به او دادیم. دلیل کاپیتان شدن کول این بود نه خداحافظی‌اش با چلسی.

مورینیو در طول فصل بارها از عملکرد مهاجمان خود ابراز نارضایتی کرد و اخیراً ‌اعتراف کرد در پایان فصل یک مهاجم جدید جذب خواهد کرد. گفته می‌شود آقای خاص در پایان فصل عذر سه مهاجم فعلی خود از جمله فرناندو تورس را می‌خواهد اما او گفت این مهاجم اسپانیایی در استمفوردبریج می‌ماند.

آقای خاص تصریح کرد: فکر می‌کنم تورس در چلسی خواهد ماند. با این حال من از چیزی مطمئن نیستیم. تابستان طولانی است. در پایان بازی با کاردیف به دستیارانم گفتم باورم نمی‌شود که سه ماه دیگر باید برای یک بازی رسمی صبر کنم. 

مورینیو درباره وضعیت دیگر مهاجمان چلسی هم گفت: قرارداد ساموئل اتوئو تمام شده است و بنابراین او از جمع ما جدا خواهد شد. ما می‌خواهیم یک مهاجم بیاوریم اما فرناندو (تورس) و دمبابا هنوز قرارداد دارند و من از این موضوع خوشحالم. من به شخصه با ماندن آنها در چلسی مشکلی ندارم و از آن استقبال می‌کنم.

سرمربی پیشین رئال مادرید فصل را بدون کسب حتی یک جام به پایان می‌رساند. او در این خصوص و همچنین جایگاه تیمش در این فصل (رده سوم) خاطرنشان کرد: ما هنوز در اواسط فرایند پیشرفت خود قرار داریم. ما این فصل در حالی باید برای قهرمانی بازی می‌کردیم که تیم هنوز در حال تغییر وتحول است.

وی تصریح کرد: لیگ برتر لیگ خطرناکی است که در آن به همان اندازه که برای قهرمانی شانس دارید ممکن است پنجم شوید و سهمیه لیگ قهرمانان را از دست بدهید. سوم شدن چلسی یک تراژدی نیست و ما باید بپذیریم که هنوز در اواسط پروسه تغییر و پیشرفت خود قرار داریم.

مترجم خبر:تسنیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد