کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هاجسون: انگلیس می تواند قهرمان جام جهانی شود

هاجسون در ترکیب تیمش از بازیکنان جوانی مثل لوک شاو 18 ساله، استرلینگ 19 ساله و راس بارکلی 20 ساله استفاده کرده است.

 روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس، امروز لیست بازیکنان این تیم برای حضور در جام جهانی برزیل را رسما اعلام کرد.

 

 

سرمربی سابق تیم لیورپول که لیست کاملا جوانی را روانه ی این رقابت ها کرده است، اعتقاد دارد، اگر شاگردانش از تمام توانشان در بازی های جام جهانی استفاده کنند، انگلیس حتما قهرمان جام جهانی می شود.

"مطمئنم شاگردانم می توانند قهرمان جام جهانی شوند؛ در غیر اینصورت با چنین بازیکنانی به جام جهانی نمی رفتم.

می دانم که اسکولاری قصد دارد، تیمش رادر این رقابت ها قهرمان کند. اگر ما هم بخواهیم قهرمان شویم باید خود را خیلی خوب آماده کنیم. بازیکنان من باید توانایی هایشان را نشان دهند. در غیر اینصورت، حرف ها و خوش بینی مردم هیچ فایده ای ندارد.

فکر می کنم مردم حق دارند کمی خوشبین باشند. "

هاجسون در ترکیب تیمش از بازیکنان جوانی مثل لوک شاو 18 ساله، استرلینگ 19 ساله و راس بارکلی 20 ساله استفاده کرده است؛ سرمربی سه شیرها اعتقاد دارند بازیکنانش در رقابت های جام جهانی پیش رو به چیزی بیشتر از تجربه دست خواهند یافت.

"آن ها در خلال زمان خود را اثبات خواهند کرد. آن ها در باشگاه هایشان بسیار خوب و تاثیر گذار عمل کرده اند و توانایی هایشان را برای من اثبات کرده اند.

همیشه سعی می کنم بهترین نفرات را برای انجام کارها انتخاب کنم. باید تاکید کنم این بازیکنان به این دلیل اینجا هستند که شایسته ی اینجا بودن، بوده اند. کسی را برای کسب تجربه به تیم ملی نیاورده ام."


مترجم خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد