کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

حمله ی بی سابقه ی اتوئو به مورینیو: نباید مرا به خاطر گفته های یک احمق، پیر بدانید!

گفته می شود رابطه ی اتوئو با مورینیو پس از پخش فیلمی از مورینیو که در آن سن و سال اتوئو را زیر سوال می برد به تیرگی گراییده است.

 ساموئل اتوئو، گمانه زنی های رسانه ای در مورد اینکه او به پایان دوران حرفه ای اش نزدیک می شود را بی ارزش دانست و صحبت های مورینیو در مورد سن و سالش را "احمقانه" خواند.

  

گفته می شود رابطه ی اتوئو با مورینیو پس از پخش فیلمی از مورینیو که در آن سن و سال اتوئو را زیر سوال می برد به تیرگی گراییده است.

اتوئو پس از گلزنی در بازی برابر منچستر یونایتد با تقلید از حرکات یک پیرمرد گفته های سرمربی تیمش را به شوخی گرفت؛ اما پس از آن اتفاقات رابطه ی این زوج هنوز مثل گذشته نشده است.

اتوئو در مورد سن و سالش به خبرنگاران گفت:"من 33 سال دارم و شما نباید مرا به خاطر صحبت های یک احمق، پیر بدانید. و باید بفهمید که این مرد پیر از خیلی از جوانان بهتر بوده است."

حالا اتوئو که قرار دادش با چلسی در پایان این فصل به پایان رسیده است، قصد دارد فصل آینده هم در تیمی که در لیگ قهرمانان به میدان می رود بازی کند.

"بعضی می گویند، که من قصد دارم در آمریکا یا خاور میانه بازنشسته شوم. ولی من هنوز دوست دارم در لیگ قهرمانان بازی کنم.

به شما نمی گویم که به کجا خواهم رفت. اما دوست دارم به فوتبال بازی کردن ادامه دهم؛ چرا که از نظر ذهنی و فیزیکی آمادگی لازم برای اینکار را دارم."

گفته می شود اتوئو یکی از بازیکنانی است که در فاصله ی بین دو نیمه ی بازی چلسی – نوریچ مورد غضب مورینیو واقع شده است.


مترجم خبر:آی اسپورت

نظرات 1 + ارسال نظر
سهیل پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 19:10

مردیکه حالا خوبه هیچ کاری نکرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد