کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

این هفته پاسخ صحبت‌های مورینیو را خواهیم داد

آرتتا صحبت های مورینیو را که گفته بود ونگر متخصص شکست است، قبول ندارد.
میکل آرتتا، هافبک تیم آرسنال همچنان از صحبت های ژوزه مورینیو در مورد آرسن ونگر که گفته بود "او یک متخصص شکست است" ناراحت است.
  
توپچی ها 9 سال است که نتوانسته اند هیچ جامی به دست بیاورند و آرتتا اعتقاد دارد، آن ها این هفته پاسخ صحبت های ژوزه مورینیو را خواهند داد.

"فکر می کنم اگر در نظر شما موفقیت فقط در کسب قهرمانی معنا می شود پس آرسن ونگر همانطور است که مورینیو می گوید.

اگر همه چیز را تجزیه و تحلیل کنید، و به این نتیجه برسید که ونگر باعث شکست های باشگاه بوده من با شما موافق نیستم.

اگر کسی در مورد یکی از هم تیمی هایم، مربی یا عوامل باشگاه چنین حرفی بزند، من حرف او را قبول نخواهم کرد؛ چرا که هر روز شاهد تلاش های آن ها هستم.

همه اشتباهاتی می کنند اما وقتی صحبت از مربی گری در یک دوره ی خاص می شود، من چنین نظری ندارم."

این هفته آرسنال باید در ورزشگاه ومبلی در فینال جام حذفی به مصاف هال سیتی برود و این شانس را دارد، که برای اولین بار از سال 2005 قهرمانی در یک رقابت معتبر را تجربه کند.

"بدون شک بین قهرمانی و نایب قهرمانی تفاوت زیادی است؛ با توجه به ناکامی نه ساله ی ما شرایط با فینال های دیگر به شدت متفاوت است. من تا کنون در هیچ فینالی شرکت نکرده ام و این انگیزه ی زیادی برای من ایجاد می کند."

مترجم خبر:پارس فوتبال
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد