کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

خداحافظی دروگبا از هواداران گالاتاسرای: از همه شما تشکر می کنم، تراژدی سوما قلب همه ما را به درد آورد

 در پی انفجار معدنی در شهر سومای ترکیه که به کشته شدن بیش از 300 معدن چی انجامید، دیدیر دروگبا که قراردادش با این تیم ترکیه ای به پایان رسید، در یکی از شبکه های اجتماعی از هواداران گالاتاسرای خداحافظی کرد و هم چنین حادثه سوما را دردناک توصیف کرد.

دیدیر دروگبا نوشت:" هواداران عزیز، برادران و خواهران عزیزم، از همان روز اول ورودم به ترکیه در این جا احساس راحتی کردم و این کشور مانند خانه ام بود. از همه شما تشکر می کنم. 

  

با شما تعصبتان به این تیم را دیدم و حس کردم. احترام و میزبانی گرمتان را هیچ وقت فراموش نخواهم کرد.

به عنوان یک انسان که دوست دارم به دیگران کمک کنم، احساس کردم که باید خبری را که در شبکه های اجتماعی مبنی بر اهدا کردن مقداری از طرف من برای این حادثه را تکذیب کنم. تراژدی که در سوما اتفاق افتاد قلب همه ما را به درد آورد و من به اندازه توانم و به وسیله خیریه ام از بازماندگان این حادثه حمایت خواهم کرد. اما در طبیعت وجودی من نیست که وقتی چنین کار هایی را انجام می دهم آن ها را رسانه ای کنم و ترجیح می دهم با سکوت این وظیفه را انجام دهم.

همانطور که برادرانم در ترکیه می گویند ' اگر کلمات نقره اند، پس سکوت طلا است.'


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 15:01

سلام داداش
سایت football5.ir هم از قالب تو استفاده کرده،گفتم بدونی.

دوست عزیز این قالب ما نیست.
این قالب اختصاصی خودشون هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد