کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوئیس: اتلتیکو همیشه در قلبم خواهد ماند

دروازه‌بان اتلتیکو مادرید اعلام کرد که این تیم همیشه در قلب او خواهد ماند حتی اگر وی به چلسی بازگردد.
 
 تیبات کورتوئیس که به صورت قرضی از چلسی به اتلتیکومادرید آمده است، پس از قهرمانی در نیوکمپ اظهار داشت: روزی که اتلتیکو را ترک کنم، دلم برای هواداران بسیار تنگ می‌شود. عشقی که آنها نثار من کردند، همیشگی خواهد بود.
  
وی ادامه داد: سه سال پیش نمی‌توانستم چنین چیزی را تصور کنم. اکنون فینال لیگ قهرمانان را در پیش داریم و سپس باید در جام‌جهانی بازی کنیم. کسی نمی‌داند چه اتفاقی رخ می‌دهد. سه سالی که اینجا بودم فوق‌العاده بود. اگر از این تیم بروم، اتلتیکو همیشه در قلبم خواهد ماند.

دروازه‌بان قرضی اتلتیکو مادرید همچنین دومین عنوان «زامورا»ی متوالی را کسب کرد. این عنوان به دروازه‌بانی که کمترین گل را در لالیگا دریافت کرده باشد، تعلق می‌ِگیرد. کورتوئیس در 38 بازی 26 گل  دریافت کرد.

مترجم خبر:خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد