کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

جام جهانی 2014 / چلسی بیشترین بازیکن را در میان 32 تیم دارد

تیم فوتبال چلسی انگلیس در جام جهانی 2014 بیشترین بازیکن را خواهد داشت.

روزنامه دیلی میل نوشت با بررسی فهرست بازیکنان اعلام شده 32 تیم جام جهانی 2014 برزیل تیم چلسی با 18 بازیکن در صدر قرار دارد.

 

 

از تیم چلسی ویلیان ، اسکار ، رامیرس و داوید لوئیش در تیم برزیل ، فرانک لمپارد و گری کیهیل در تیم انگلیس ، سزار آسپیلیکوئتا و فرناندو تورس در تیم اسپانیا ، روملو لوکاکو (بازیکن قرضی چلسی در اورتون) ، تیبو کورتوآ (بازیکن قرضی چلسی در آتلتیکومادرید) و ادن آزار در تیم بلژیک ، ساموئل اتوئو در تیم کامرون ، ویکتور موزس (بازیکن قرضی چلسی در لیورپول) ، کنت اومرو (بازیکن قرضی چلسی در میدلزبورو) و جان اوبی میکل در تیم نیجریه ، کریستین آتسو در تیم غنا ، پاتریک فان آنهولت در تیم هلند و آندره شورله در تیم آلمان توپ خواهند زد.
پس از چلسی بایرن مونیخ و منچستریونایتد با 16 بازیکن در رده دوم مشترک قرار دارند و ناپولی با 14 بازیکن چهارم است.بارسلونا و منچسترسیتی با 13 بازیکن در رده پنجم مشترک ، یوونتوس و لیورپول با 12 بازیکن در رده هفتم مشترک و آتلتیکومادرید با 11 بازیکن نهم هستند.

تیم های پورتو پرتغال ، میلان و اینتر ایتالیا و زنیت سن پترزبورگ روسیه با 10 بازیکن دهم مشترک ، بوروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن با 8 بازیکن 14 مشترک و بالاخره رم ، شالکه و ساوتهمپتون انگلیس با 7 بازیکن 16 مشترک هستند.


مترجم خبر:واحد مرکز خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد