کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اخبار کوتاه نقل و انتقالات؛ پاریس به دنبال هازارد و پدرو؛ انریکه خواهان مهدی بن عطیه

* لوران بلان مربی پاریسن ژرمن قصد دارد تریکب تیمش را در فصل آینده 4-3-3 بچیند، از همین رو این باشگاه به دنبال خرید ادن هازارد است،
 گفته می شود آن ها مبلغ 60 میلیون یورو را برای اولین پیشنهاد به باشگاه چلسی ارائه داده اند، پاریسی ها علاوه بر هازارد پدرو را نیز می خواهند.
  

منبع: Le Parisien

* لوئیز انریکه، سرمربی فصل آینده بارسلونا اولویت نخستش برای خرید مدافع، مهدی بن عطیه بازیکن رم است، باشگاه ایتالیایی مبلغ 35 میلیون یورو را درخواست کرده است.

منبع: Gazzetta dello Sport

* جیمز میلنر قصد دارد در تابستان سیتی را ترک کند، دو باشگاه آرسنال و لیورپول نیز خواهان این بازیکن هستند، توپچی ها هفته آینده قرار است مبلغ 10 میلیون یورو را پیشنهاد دهند.

منبع: The Times

* آرسن ونگر قصد دارد در تابستان به طور گسترده ای تیم خود را تقویت کند، از همین رو سه نفر را در اولویت خریدش قرار داده، پیتر چک از چلسی، گوندوغان از دورتمند و کریم بنزما بازیکن رئال مادرید.

منبع: Daily Mail

* پاریسن ژرمن علاقمند است تا هوگو لوریس گلر تاتنهام را به خدمت بگیرد، به همین دلیل باشگاه لندنی به دنبال بن فاستر برای جانشینی لوریس است.

منبع: Metro

* آرسن ونگر قصد دارد با باشگاه آرسنال قراردادی سه سال به امضا برساند و در تابستان مبلغ 100 میلیون یورو را برای خرید بازیکن اختصاص دهد.

* تاتنهام تلاش خواهد کرد تا گرت بری بازیکن قرضی تیم اورتون را از تیم سیتی بخرد و سال آینده او را در خط هافبک تیمش جای دهد.

منبع: Daily Mail

* لیورپول آماده است تا با پیشنهادی 8 میلیون یورویی، برتلاند بازیکن چلسی را به خدمت بگیرد، خوزه مورینیو او را در لیست فروش باشگاه قرار داده است.

منبع:Daily Mirror


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد