کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تیبو کورتوا: احساس قهرمانی اسپانیا فوق العاده است؛ در مورد آینده ام تا بعد از جام جهانی و تصمیم چلسی صبر کنید

 سنگربان جوان تیم ملی بلژیک همه چیز را به بعد از جام جهانی موکول کرده است.

به گزارش Football Espana، تیبو کورتوا در مصاحبه با Guardian گفت: "احساس قهرمانی در اسپانیا فوق العاده است. من نمی دانم در فصل آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

 

 ما در حال حاضر در فینال لیگ قهرمانان اروپا هستیم و بعد از آن نیز جام جهانی است و فعلا زمان خوبی برای صحبت کردن در مورد آینده نیست. من هنوز دو سال دیگر با چلسی قرارداد دارم و باید منتظر ماند و دید که چه پیش می آید. اگر من به هر تیمی بروم، هدفم این است که بازی کنم. در سن من، این مهم ترین خواسته است."

او در ادامه چنین گفت: "ما باید ببینیم چه می شود اما چک یکی از بهترین دروازه بانان جهان است و موفق به بردن دستکش طلایی لیگ جزیره شده است. من برای او احترام زیادی قائلم و باید منتظر بمانیم و ببینیم تصمیم باشگاه چلسی برای آینده چیست. زمانی که من سه سال پیش به اتلتیکو پیوستم، هیچ وقت فکر نمی کردم که سه سال در این تیم بمانم. ما قهرمان لیگ اروپا و سوپر کاپ اروپا شدیم و سال بعد کوپا دل ری و امسال نیز قهرمان لالیگا. این موفقیت ها برای همه غیر قابل تصور بود."


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد