کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوا: در صورت رفتن به هر تیمی روی نیمکت نخواهم نشست

اگر به تیمی بپیوندم در آنجا باید دروازه بان شماره یک باشم. مهم ترین چیز برای من بازی کردن است.

تیباو کورتوا، دروازه بان اتلتیکو مادرید، اعلام کرد که در صورت بازگشت به چلسی باید دروازه بان شماره یک این تیم باشد.

  

این دروازه بان بلژیکی در سال 2011 به صورت قرضی از چلسی به اتلتیکو مادرید  پیوست و با این تیم به قهرمانی در رقابت های لالیگا رسید.

با این حال این دروازه بان 22 ساله، تاکید دارد که هیچ علاقه ای به ذخیره بودن در چلسی ندارد.

"قهرمانی در اسپانیا احساس ویژه ای است. هنوز از اتفاقاتی که در فصل آینده خواهد افتاد مطمئن نیستم.

ما باید در فینال رقابت های لیگ قهرمانان به میدان برویم و سپس جام جهانی در پیش است. پس حالا زمان مناسبی برای فکر کردن به آینده نیست. من دو سال دیگر با چلسی قرارداد دارم.

اگر به تیمی بپیوندم در آنجا باید دروازه بان شماره یک باشم. مهم ترین چیز برای من بازی کردن است.

پیتر چک دروازه بان بزرگی است؛ او برنده ی جایزه ی دستکش طلایی در لیگ برتر شده و من احترام زیادی برایش قائل هستم. باید منتظر شویم و ببینیم چلسی چه تصمیمی می گیرد.

سه سال پیش وقتی به اتلتیکو مادرید پیوستم نمی دانستم سه سال بعد در این تیم هستم یا نه. ما با هم به جام های زیادی رسیدیم و من هرگز فکر این عناوین را نمی کردم."


مترجم خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد