کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مانگلا: چلسی را به سیتی ترجیح می دهم؛ عاشق لیگ برترم

مدافع تیم پورتو که مدنظر تیم های چلسی و منچسترسیتی قرار گرفته است گفت که چلسی را به سیتی ترجیح می دهد.

به گزارش گل، مانگلا گفت:" چلسی یا سیتی؟ من چلسی را انتخاب می کنم چون در لندن است. این یک واقعیت است که من عاشق لیگ برتر هستم برای این که لیگ برتر یک لیگ فوق العاده است.

  

در ژانویه بحث هایی مبنی بر پیوستنم به سیتی وجود داشت اما این اتفاق نیفتاد برای اینکه دو تیم به توافق نرسیدند.

در حال حاضر هدفم جام جهانی است و بعد از آن خواهیم دید که چه رخ خواهد داد. به ایجنتم، خورخه مندس گفته ام که تا بعد از آن نمی خواهم چیزی درباره این موضوع بشنوم.

هر بازیکنی می خواهد در بزرگترین باشگاه ها بازی کند. من بازیکنی جاه طلب هستم و هر تیمی که بتواند برای گرفتن جام به من کمک کند، مورد توجه من قرار خواهد گرفت."


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد