کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فان‌خال: مورینیو به من حسادت می‌کند

سرمربی جدید منچستریونایتد می‌گوید شباهت‌های زیادی بین او و سر الکس فرگوسن وجود دارد.

 منچستریونایتد شب گذشته (دوشنبه) لوئیس فان خال را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد تا این مربی هلندی اولین سرمربی غیر بریتانیایی تاریخ باشگاه منچستریونایتد باشد.

  

لوئیس فان خال پس از انتخاب به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد، گفت: از این انتخاب خوشحالم. باید بگویم که من پس از جام جهانی 63 ساله می‌شوم و همسرم از قبل به من گفته بود که بهتر است بازنشسته شوم، اما پس از این که پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد را بررسی کردم، تصمیم گرفتم مربیگری را ادامه دهم. هدفم در باشگاه منچستریونایتد کاملا روشن است و آن هم بازگرداندن باشگاه به جایگاه نخست خود است. منچستر تحت هدایت سرآلکس فرگوسن به قهرمانی‌های زیادی دست یافت، اما در فصل گذشته نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و باید هر چه سریع‌تر به جایگاه اصلی خود برگردد. برای رساندن باشگاه به قهرمانی نیاز به بازیکنان بزرگ و ستاره نیست. با بازیکنان جوان هم می‌شود قهرمان لیگ شد و من دوست دارم در منچستر به این افتخار مهم دست یابم.

سرمربی هلندی در ادامه گفت: می‌دانم که مربیگری در منچستریونایتد چه کار سخت و طاقت فرسایی است، اما در عین حال چالشی زیبا محسوب می‌شود. منچستریونایتد بزرگ‌ترین باشگاه جهان است. چنین باشگاهی باید همیشه اهداف بزرگی داشته باشد.

سرمربی جدید منچستریونایتد درباره همکارانش در تیم‌های دیگر لیگ برتر، گفت: ژوزه مورینیو، اولین کسی بود که پیوستنم به منچستریونایتد را به من تبریک گفت. من با او در بایرن‌ مونیخ کار کرده‌ام. البته این را باید بگویم که مورینیو نسبت به تیم‌های بزرگی که من مربیگری کرده‌ام به من حسادت می‌کند.

لوئیس فان خال در پاسخ به رابطه‌اش با سرآلکس فرگوسن گفت: فکر می‌کنم هر از چند گاهی به هم سر بزنیم و با هم به گپ و گفت بنشینیم. من فرگوسن را به خوبی می‌شناسم. فکر می‌کنم خیلی به او شباهت داشته باشم. فکر می‌کنم کاری را کردم که فرگوسن 10 سال پیش کرد. او 10 سال قبل می‌خواست منچستریونایتد را ترک کند، اما از تصمیمش صرف نظر کرد و توانست قهرمانی‌های زیادی به همراه این تیم به دست آورد. من نیز در این تیم راه او را رفته‌ام و می‌خواهم مربیگری را در منچستریونایتد ادامه دهم. برایم فرقی نمی‌کند که فرگوسن به ورزشگاه بیاید و بازی‌های تیم را از نزدیک ببیند. به همین خاطر مشکلی با او نخواهم داشت.

لوئیس فان خال با قراردادی سه ساله هدایت منچستریونایتد را پذیرفته است. او که در حال حاضر سرمربی تیم ملی هلند است، پس از جام جهانی 2014 برزیل به انگلیس خواهد رفت تا هدایت این تیم را به دست گیرد.


مترجم خبر:ایسنا،

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد