کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اشلی کول و تصمیم ترک چلسی

پیشنهادهایم برای فصل آینده را سبک و سنگین می کنم. مدیربرنامه هایم با ناراحتی به من گفت که چلسی بین پیشنهادهای فصل آینده ی من قرارندارد.

 اشلی کول، مدافع تیم چلسی، پس از اعلام اینکه ماندن در چلسی برای او یک گزینه نیست، قصد دارد چلسی را ترک کند.

قرارداد این مدافع 33 ساله در پایان ماه ژوئن با باشگاه چلسی به پایان می رسد و مسئولان چلسی قرارداد جدید به او پیشنهاد نکرده اند. وی پس از قرارنگرفتن در ترکیب تیم ملی انگلیس برای جام جهانی، از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

  

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، هم با بی اعتمادی نسبت به کول، در رقابت های این فصل بیشتر از سزار آزیپیلیکوئتا استفاده می کرد.

کول روی صفحه ی اکانت توئیتر خود نوشت:

"پیشنهادهایم برای فصل آینده را سبک و سنگین می کنم. مدیربرنامه هایم با ناراحتی به من گفت که چلسی بین پیشنهادهای فصل آینده ی من قرارندارد."

کول در سال 2006از آرسنال به چلسی پیوست و با این تیم تا سال 2010 به دوقهرمانی در رقابت های لیگ برتر رسید؛ در 2012 هم لیگ قهرمانان و مجموعا 4 بار قهرمانی در جام حذفی را تجربه کرد.


مترجم خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد