کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

حمله ی شدید اتوئو به مورینیو: ژوزه عروسک خیمه شب بازی است

سرمربی چلسی پیش تر به تمسخر سن این مهاجم 33 ساله پرداخته بود و سامی حالا در پایان فصل، پاسخ او را داد.

 ساموئل اتوئو، مهاجم چلسی که به درهای خروج این باشگاه نزدیک است، به ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی حمله ی شدید رسانه ای کرد و او را "عروسک خیمه شب بازی" خواند.

  

میکروفونی به صورت مخفیانه در کنفرانس خبری مورینیو نصب شده بود که صحبت‌های او پس از کنفرانس را ضیط کرده بود. مورینیو پس از کنفرانس به تمسخر سن اتوئو پرداخت.

مهاجم 33 ساله، که در این فصل موفق شد 14 گل به ثمر برساند، سکوتش را شکست و مورینیو را  احمق خواند.

او گفت: "برخلاف صحبت‌های عروسک خیمه شب بازی درباره ی سنم، من در آمادگی کامل به سر می‌برم. در 33 سالگی، احساس بسیار خوبی دارم.ثابت کرده‌ام که می‌توانم از بازیکنان جوان بهتر کار کنم.

همچنین می‌خواهم بگویم که به آمریکا و خاورمیانه نخواهم رفت. می‌خواهم در بالاترین سطح ادامه دهم. می‌خواهم در لیگ قهرمانان بازی کنم. رابطه ی عشقی من با این رقابت‌ها با اتمامش هنوز فاصله دارد.

نمی‌گویم کجا می‌روم ولی در بالاترین سطح بازی خواهم کرد. 33 سال دارم و هنوز 2 جام جهانی پیش روی من است.بازیکنان دیگری هستند که تا 41 سالگی ادامه دادند و من دلیلی برای ادامه ندادن نمی‌بینم."


مترجم خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد