کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی از بین پوگبا، پائولینیو و کوکه یک نفر را جذب می کند

 مورینیو قصد دارد با پولی که از فروش لوییز به پاریسن ژرمن بدست می آورد علاوه بر یک مهاجم، یک هافبک توانمند نیز جذب کند.

به گزارش گاردین، چلسی موافقت کرد که داوید لوییز را به ازای 50 میلیون پوند راهی پاریس کند و قصد دارد اکنون یک هافبک خوب به تیم خود اضافه کند.

  

چلسی یکی از سه بازیکن پوگبا از یونتوس، پائولینیو از تاتنهام و کوکه از اتلتیکومادرید را برای نقل و انتقالات تابستانی مد نظر دارد که هرکدام از این بازیکنان چیزی حدود 30 میلیون پوند برای آبرامویچ، مالک روس چلسی خرج دارد.

همچنین چلسی قصد دارد دیگو کوستا، مهاجم گلزن اتلتیکومادرید را به خدمت بگیرد و با توجه به خروج اشلی کول از چلسی، مورینیو به جذب دیگر بازیکن مادریدی ها یعنی فیلیپه لوییز برای پست دفاع چپ خود علاقه دارد.

لوییز که سال 2011 با مبلغ 21 میلیون پوند از بنفیکا به چلسی پیوسته بود، در تابستان گذشته پیشنهادات بارسلونا را رد کرد اما امروز در کمپ تمرینی تیم ملی برزیل در تست های پزشکی پاریسن ژرمن شرکت کرد و پس از توافقات شخصی، با مبلغ 50 میلیون پوند به تیم لوران بلان می پیوندد.

پس از فصل درخشان پوگبا در یونتوس، چلسی به جذب این هافبک ملی پوش فرانسوی علاقمند شده و مدیر برنامه های وی نیز از خروج احتمالی موکلش از یوونتوس خبر داده است.

پائولینیو در تابستان با مبلغ 17 میلیون پوند از کورینتیانس به تاتنهام پیوست و مسئولین این تیم در صورت دو برابر شدن این مبلغ راضی به فروش ستاره برزیلی خود می شوند.

از میان این گزینه ها خرید کوکه از اتلتیکومادرید سخت تر می باشد چرا که چلسی می خواهد دیگو کوستا را از این تیم بخرد و تیوبوت کروتوا، دروازه بان جوان خود که به صورت قرضی در مادرید می درخشد را از این تیم بازگرداند و با این تفاسیر بسیار بعید به نظر می رسد که مسئولین این باشگاه بازیکن دیگری به چلسی بفروشند.


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد