کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوا: هیچ ارتباط احساسی با تیم چلسی ندارم

من فقط برای پشت سر گذاشتن آزمایشات پزشکی به لندن رفتم.

تیباو کورتوا، دروازه بان اتلتیکو مادرید، می گوید هیچ ارتباط حسی با تیم چلسی ندارد و برای ماندن در اتلتیکو مشتاق است.

  

کورتوا که به عنوان یک بازیکن قرضی در اتلتیکو مادرید بازی می کند، اعتقاد دارد، متقاعد کردن چلسی برای اینکه به او اجازه بدهند یک فصل دیگر در اسپانیا بماند کار سختی است.

کورتوا به نشریه ی Bild گفت:"هم تیمی هایم مرا به چشم یک بازیکن قرضی نمی بینند.

هیچ ارتباط حسی با تیم چلسی ندارم؛ آن سال 2011 مرا با 9 میلیون یورو به تیم آوردند. اما من فقط برای پشت سر گذاشتن آزمایشات پزشکی به لندن رفتم.

چلسی در سال گذشته واقعا می خواست مرا به عنوان یک بازیکن قرضی به اتلیتکو بفرستد، اما پیش از آن من شخصا دوست داشتم دراتلتیکو بمانم.

فصل پیش هم شرایط مانند فصل گذشته است اما رسیدن به یک توافق جدید کار دشواری است."


مترجم خبر:آی اسپورت

نظرات 1 + ارسال نظر
Saeed m.h شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 18:17

اصلا از این خوشم نمیاد .

من که میگم چک بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد