کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

داوید لوئیز: از آمدن به پاری‌سن‌ژرمن هیجان زده ام

مدافع تیم فوتبال چلسی اعلام کرد که پاری‌سن‌ژرمن مرحله‌‌ و چالشی جدید از دوران حرفه‌ای‌اش است.
پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان تیم فوتبال چلسی با جدایی داوید لوئیز موافقت کرد. بر اساس توافق صورت گرفته مدافع برزیلی آبی‌پوشان لندنی در ازای 50 میلیون پوند به پاری‌سن‌ژرمن فرانسه ملحق می‌شود.
  

لوئیز با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود جدایی‌اش از چلسی را اینگونه تشریح کرد: به خاطر سه‌ سال‌ونیم همکاری فوق‌العاده از چلسی تشکر می‌کنم. دوستان خوبی در این تیم پیدا کردم و با هم به عناوین قهرمانی رسیدیم و این خاطرات همیشه تا آخرین نفس با من خواهند ماند.

وی افزود: دوست دارم از هم‌تیمی‌هایم، اعضای کادرفنی و هواداران چلسی قدردانی کنم. از اینکه استمفوردبریج را ترک می‌کنم ناراحتم ولی در عین حال از اینکه قرار است چالشی جدید را در باشگاهی بزرگ و در شهری که همیشه من را شیفته خود کرده؛ تجربه کنم، هیجان‌زده هستم.

مدافع فصل آینده PSG با تمجید از این تیم عنوان کرد: پاری‌سن‌ژرمن مرحله‌ و چالشی جدید از دوران حرفه‌ای من است و می‌توانیم با یکدیگر پیشتازی کنیم.

 لوئیز که در سال 2011 از بنفیکا به چلسی پیوست با این تیم یک قهرمانی جام حذفی انگلیس، یک عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی لیگ اروپا را تجربه کرد.

مترجم خبر:شفقنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد