کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ابراهیموویچ: دیوید لوییس یک هیولا است

 نقل از پایگاه خبری کالچونیوز، زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی تیم فوتبال پار‌ی‌سن ژرمن در رابطه با پیوستن دیوید لوییس مدافع برزیلی که از تیم چلسی با رقم پنجاه میلیون یورو راهی پاری‌سن ژرمن شد گفت:

حالا تعطیلات آغاز شده و همه در اندیشه چگونه پشت سر گذاشتن آن هستند ولی من لحظه شماری می کنم که فصل جدید آغاز شود و من در کنار دیوید لوییس فعالیت خود را آغاز کنم زیرا او را می توان حقیقتا یک هیولا نامید که راهی پاریس شده است.


مترجم خبر:خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
وبتون عالیه
اگه مایل به تبادل لینک و بنر هستین ممنون میشم خبرم کنید
منتظرتون هستم دوست عزیز
http://perspolis-7.mihanblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد