کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی ژاپن-یونان؛ تلاش برای حفظ امید

یونان و ژاپن در حالی امروز به مصاف یکدیگر می‌روند که اگر دو تیم می‌خواهند امیدهایشان برای صعود به مرحله ی بعد حفظ شود، باید پیروز این میدان شوند.

یونان که به بازی دفاعی مشهور است، در اولین بازی خود بسیار هجومی کار کرد. البته آنها از دقیقه ی 5 بازی عقب افتاده بودند.  

ساماراس، مهاجم این تیم درباره ی سبک بازی جدید این تیم گفت: " می‌دانیم که همه از یونان چه انتظاری دارند. 11 بازیکن در زمین خودی و دفاع و دفاع و دفاع تا حفظ کلین شیت. ولی فکر می‌کنم من تیمی دیدم که دوست داشت حمله کند. توپ را به خوبی می‌گردادند و موقعیت ایجاد می‌کرد. ما برای پیروزی مقابل کلمیبا قرار گرفتیم و فلسفه ی ما تغییری نخواهد کرد.

ژاپن نیز با گل کیسوکه هندا در نیمه ی اول پیش افتاده بود ولی نتوانست در مقابل قدرت بدنی بسیار بالای بازیکنان ساحل عاج دوام بیاورد و پس از به میدان آمدن دیدیه دروگبا،  با گلهای ویلفرد بونی و ژروینیو 2-1 عقب افتاد.

آلبرتو زاکرونی، سرمربی ژاپن پس از بازی عنوان کرد که تغییراتی در ترکیب اولیه ی خود ایجاد خواهد کرد ولی هندا معتقد است که قهرمان آسیا باید روی نقاط قوتش تمرکز کند.

او گفت: " حفظ توپ، این قدرت ماست. وقتی توپ را در اختیار داریم، باید آن را حفظ کنیم. وقتی آن را از دست می‌دهیم، باید با پرس قدرتمندی آن را دوباره به دست آوریم. این فلسفه ی ماست. بازی گذشته خیلی راحت شکست خوردیم و دلیل آن، استفاده از تمام انرژیمان در نیمه ی اول بود. برای همین باید روی حفظ توپ تمرکز کنیم."


مترجم خبر:ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد