کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کلمبیا 2-1 ساحل عاج: سه امتیاز شیرین از دهان فیل!

شاگردان خوسه پکرمن در دومین دیدارشان هم به پیروزی رسیدند تا در آستانه صعود به مرحله بعد قرار بگیرند

کلمبیا در دومین دیدارش در رقابت های جام جهانی هم موفق شد مقابل ساحل عاج به پیروزی 2-1 برسد و در آستانه صعود به مرحله بعد قرار گرفت. 

 

در نیمه اول دو تیم موقعیت های گلزنی چندانی نداشتند اما در نیمه دوم، به ویژه در 30 دقیقه پایانی، موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد شد و سه بار توپ از خط دروازه ها گذشت.

ابتدا کلمبیا با گل های جیمز رودریگس و خوان کینترو، 2-0 پیش افتاد اما ژروینیو در فاصله17 دقیقه تا پایان بازی، اختلاف را به حداقل کاهش داد اما گل تساوی هیچ گاه به ثمر نرسید.

کلمبیا با این نتیجه 6 امتیاز شد و اگر دیدار امشب تیم های ژاپن و یونان با نتیجه مساوی به پایان برسد، صعود این تیم به دور بعد قطعی خواهد شد.

پکرمن دراین دیدار تیمش را بدون تغییر نسبت به دیدار قبل راهی میدان کرد و این کلمبیایی ها بودند که بازی را بهتر آغاز کردند. اولین موقعیت خطرناک بازی را هم تئوفیلو گوتیرس ایجاد کرد که ضربه والی او از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما ساحل عاج که در دقایق ابتدایی در ایجاد موقعیت مشکل داشت، اولین موقعیت جدی اش را در دقیقه 25 به دست آورد اما ضربه شیخ تیتوته از بالای دروازه به بیرون رفت.

هر دو تیم چند موقعیت نصفه و نیمه دیگر را از دست دادند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم هم با برتری کلمبیا آغاز شد و این تیم می توانست توسط کوادرادو به گل برسد اما ضربه او به تیرک افقی دروازه برخورد کرد.

سرانجام آنها در قیقه 64 توسط جیمز رودریگس به گل رسیدند. کوادرادو از روی نقطه کرنر، توپ را محوطه جریمه ساحل عاج فرستاد و رودریگس بالاتر از مدافعان حریف دروازه را باز کرد.

تنها 6 دقیقه بعد، اشتباه بازیکنان ساحل عاج در زمین خودی، یک ضدحمله خطرناک را برای کلمبیا رقم زد و این بار کینترو دروازه بری را باز کرد.

اما در دقیقه 74، ژروینیو یکی از گل های خورده تیمش را جبران کرد. او بعد از عبور از سه مدافع حریف، با ضربه ای دیدنی از زاویه بسته، اوسپینا را مغلوب کرد.

ساحل عاج برای رسیدن به گل تساوی حملات زیادی انجام داد اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 2-1 به پایان رسید.



ترکیب دو تیم:



http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/0ecc7c01ec1.jpg



کلمبیا: اوسپینا، زونیگا، ساپاتا، یپس، آرمرو، آگیلار، سانچس، کوادرادو، جیمز، رودریگس، ایباربو، گوتیرس

ساحل عاج: بری، آریه، زوکورا، بامبا، بوکا، سری، تیوته، توره، گرادل، بونی، ژروینیو

گل ها:


دقیقه 64: ارسال کوادرادو از روی نقطه کرنر، با ضربه سر جیمز رودریگس به گل اول بازی تبدیل شد

دقیقه 70: اشتباه بازیکنان ساحل عاج، یک ضد حمله سریع را برای کلمبیا شکل داد، گوتیرز با یک پاس خوب، کینترو را با دروازه حریف تک به تک کرد و او هم با یک ضربه غیرقابل مهار، برتری تیمش را دوبرابر کرد

دقیقه 73: ژروینیو با یک شوت دیدنی از زاویه بسته، بار دیگر اختلاف را به حداقل کاهش داد...ستاره رم ابتدا زونیگا و ساپاتا را پشت سر گذاشت و سپس شوت دیدنی را روانه دروازه کلمبیا کرد

مترجم خبر:ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد