کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ژاپن 0 - یونان 0 ؛ بر باد رفته

تساوی ناباورانه ی ژاپن مقابل یونان آن ها را در آستانه ی حذف از رقابت ها قرار داده است.
تیم ملی ژاپن در شبی نا امید کننده در باز کردن دروازه ی یونان 10 نفره ناکام ماند تا به نتیجه ی 0-0 در برابر این تیم دست پیدا کند.

 

 
 هر دو تیم در حالی بازی را آغاز کردند که به خوبی می دانستند برای صعود به مرحله ی بعد تنها این پیروزی است که می تواند راه گشا باشد. 

با این حال اخراج کاتسورانیس در دقیقه  38 روند بازی را به کلی تغییر داد تا یونانی ها فقط به دفاع و کسب 1 امتیاز این دیدار راضی باشند.

شاگردان آلبرتو زاکرونی تمام تلاش خود را برای باز کردن دروازه ی یونان انجام دادند اما تلاش آن ها به نتیجه ای دست پیدا نکرد.

کاگاوا در این دیدار در عین ناباوری نیمکت نشین شده بود تا اکوبو از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفته باشد. یونان که قبل از 10 نفره شدن نیز بازی تدافعی تری را ارائه می کرد، در نیمه ی دوم کاملا در زمین خودی قرار گرفته بود و با ارائه ی بازی بسته و تاخیری سعی در خنثی کردن حملات پر دامنه ی ژاپن داشت.

فرناندو سانتوش سرمربی یونان به خوبی می دانست که با کسب تساوی مقابل ژاپن و پیروزی در برابر ساحل عاج نیز می تواند به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شود، به همین علت بعد از 10 نفره شدن تیمش تمام هدف خود را روی کسب تک امتیاز این بازی قرار داده بود.

بهترین شانس تیم ملی ژاپن را اکوبو در دقیقه ی 68 بازی از دست داد. به این ترتیب ژاپن با کسب این تساوی 0-0 کار سختی در روز پایانی پیش رو خواهد داشت. حتی پیروزی آن ها نیز در برابر کلمبیای قدرتمند نمی تواند صعود آن ها را تضمین کند. 

مترجم خبر:ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد