کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تونی کروس تا پایان جام جهانی در مورد آینده اش تصمیم نخواهد گرفت؛ چلسی و رئال مادرید به دنبال او

 تونی کروس، هافبک تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ تا پایان جام جهانی هیچ تصمیمی در مورد آینده اش نخواهد گرفت.بنا به گزارش AS، این توافقی است که او با باشگاه و سرمربی تیم ملی آلمان به آن رسیده است.

رئال مادرید یک بار دیگر در حالیکه تیم ملی آلمان مشغول مسابقات جام جهانی است، در این تابستان برای جذب او پیشنهادی ارائه خواهد کرد.   دو باشگاه منچستر یونایتد و چلسی هم به جذب این بازیکن 24 ساله علاقه نشان داده اند، و همچنین در صورتی که باشگاه فعلی او بایرن مونیخ، پیشنهاد بهبود قرارداد به او ارائه کند، رد شدن این پیشنهاد از سوی بازیکن بعید به نظر می رسد.

این بازیکن در حال حاضر تصمیم گرفته است که برای تمرکز کامل روی جام جهانی، با هیچ باشگاه و فردی مذاکره نکند. تنها یک سال از قرارداد او با باواریایی ها باقی مانده است و می داند که پیشنهاداتی خواهد داشت. او به دنبال افزایش دستمزد سالانه 3.5 میلیون یورویی خود است و درخواست دستمزدی برابر با ماریو گوتزه را کرده است، کسی که به طور خالص 7 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند. با اینحال بایرن نمی خواهد بیش از 6 میلیون یورو به او پرداخت کند.

کروس دو راه پیش رو دارد. یکی ماندن در بایرن برای یک فصل دیگر و جدایی به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل است. در این صورت او پینشهادات متعددی را دریافت خواهد کرد. چلسی حتی حاضر است تا 8.5 میلیون یورو در سال برای او پرداخت کند، درحالیکه مبلغ پیشنهادی رئال مادرید بین 5 الی 6 میلیون یورو خواهد بود.

در عین حال، دیگر راه برای او این است که در همین تابستان درخواست جدایی از بایرن را داشته باشد، و در این صورت سران بایرن به دنبال دریافت مبلغی از فروش این بازیکن خواهند بود که انتظار می رود بالاتر از 20 میلیون یورو نباشد.

مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد