کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دیگو کوستا: چلسی آینده من است

دیگو کوستا اعلام کرد که به احتمال فراوان آینده اش در چلسی رقم خواهد خورد.

 انتظار می رفت کوستا تا قبل از آغاز جام جهانی بازیکن چلسی شود با این حال انتقال به تاخیر افتاد.
 

 

حالا اسپانیا با عملکرد فوق العاده ضعیفش از گروهی جام جهانی برزیل حذف شده و به نظر می رسد که کوستا به زودی بتواند انتقالش را به چلسی تکمیل کند.

کوستا که در فصلی که گذشت 37 گل برای تیم باشگاهیش به ثمر رساند به اسپورت گفت: "در حال حاضر من زیاد توجهی به شایعات ندارم در مورد جام جهانی فکر می کنم ولی مشخص است که آینده من بیشتر با چلسی است تا اتلتیکو مادرید."

"اتلتیکو خانه و زندگی من بوده و احساس فوق العاده ای به این باشگاه دارم ولی اتفاقاتی در زندگی میفتند که باید آن ها را پذیرفت."

"من از وضعیت خبر ندارم چون در همه آن درگیر نبوده ام. از همه خواسته ام که مرا تنها بگذارند چون می خواهم به بهترین شکل برای تیم ملی بازی کنم و تمرکزم روی اسپانیا باشد."

"حالا باید با خانواده ام صحبت کنم چون امسال خیلی خوب بوده ولی از جهاتی هم بسیار سخت بوده است."


مترجم خبر:کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد