کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد کاپیتان سه شیرها در برابر کاستاریکا؛ جرارد: هنوز زمان قطعی خداحافظی ام مشخص نیست

 به نظر می رسد فرانک لمپارد در آخرین بازی انگلیس در جام جهانی کاپیتان خواهد بود.

به گزارش skysports، تیم ملی انگلیس پس از حذف از جام جهانی باید آخرین دیدار خود را برابر کاستاریکا برگزار کند.  

این طور که به نظر می رسد فرانک لمپارد کاپیتان تیم ملی انگلیس در این بازی است و استیون جرارد در این بازی غایب خواهد بود. در همین رابطه جرارد گفته است: "هیچ کدام از خبرها در مورد خداحافظی من از تیم ملی در این هفته درست نیست. من به زمان بیشتری برای این تصمیم نیاز دارم. امروز صبح با سرمربی صحبت کردم و قرار شد تا زمان بیشتر به این موضوع فکر کنم. ما در این هفته پس از دو شکست فشار سنگینی را تحمل کردیم و من باید به تعطیلات بروم و کمی ریلکس باشم تا بتوانم برای این موضوع بزرگ تصمیم بگیرم."

مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد