کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کارانکا: مورینیو رئال را قسمت بندی نکرده بود

کارانکا عنوان کرد که تصمیم نیمکت نشینی کاسیاس یک شبه گرفته نشد.

آیتور کارانکا، دستیار سابق مورینیو در مصاحبه ای با مارکا عنوان کرد که مورینیو رئال مادرید را بخش بندی نکرده بود. کارانکا در حال حاضر سرمربی میدلزبرو است و از رفتار رسانه ها ناراضیست.  

آیا از رفتار رسانه ها ناراضی هستید؟

بله، من 15 سال فوتبال بازی کردم و انتقاداتی از من شد و همینطور تمجیدهایی هم شد. با این حال، بسیاری از اوقات انتقاد نمی‌شد، بلکه بی احترامی بود. من را ناراحت نکرد ولی خانواده‌ام احساس خوبی نداشتند.

آیا مورینیو رئال را بخش بندی کرد؟

خیر.خوسه در مدت زمان‌های کوتاه بهترین کار را انجام می‌دهد. همه صحبت می‌کنند، مثلا درباره ی ایکر کاسیاس. این تصمیم یک شبه گرفته نشد. وقت گذاشته بودیم و تصمیمی گرفتیم که در آن لحظه به نفع تیم بود

بسیاری از بازیکنان که مورینیو را بهترین می‌دانستند، کم کم از او خواستند که برود. آیا احساس می‌کنید که به شما خیانت شده؟

من بازیکن بوده‌ام و گاهی احساس می‌کنید که قرارداد شما از سرمربی طولانی تر است و شما ماندگارید. مثلا وقتی صحبت از اوزیل شد و اوزیل با خوسه مخالفت کرد، خوسه لباسش را به او داد. بیشتر بازیکنان در مصاحبه ها از خوسه تعریف می‌کنند. بسیاری می‌گفتند که ما حتی نمی‌توانستیم به رختکن برویم ولی این یک دروغ بزرگ است.


منبع:ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد