کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: احترام عمیقی برای فن خال قائلم

 ژوزه مورینیو احترام زیادی برای فن خال قائل ست اما نگران رقابت با او نیست.

این دو به مدت سه سال با هم در بارسلونا کار کردند و این فصل به عنوان مربی های منسچتر یونایتد و چلسی به مصاف یکدیگر می روند.   در جدال آخر بین این دو نفر، اینتر میلان مورینیو توانست در فینال لیگ قهرمانان سال 2010 از سد بایرن مونیخ فن خال برآید.

به گزارش سایت فیفا، مورینیو در گفتگو با میل آن ساندی گفت: "من نگران بودن او در انگلستان نیستم. من مشتاقانه منتظر دیدار با یونایتدم. هیچ چیز مرا نگران نمی کند. من کنفرانس مطبوعاتی او را تماشا کردم و او خود فن خال بود - صادق و رک، جوری که همیشه بوده است.

"او مربی بسیار بسیار خوبی است، او برای منچستر یونایتد فوق العاده خواهد بود. ما هر دو مربیان بزرگی هستیم. ما این گونه به دنیا آمده ایم. لوییس بهترین مربی جام جهانی بود و او دوست خوبی است، یک دوست برای تمام زندگی. من احترام عمیقی برای این مرد قائلم. او در بهترین دوران حرفه ایش است. در مربی گری، اگر به شکل درست با برد و باخت برخورد کنید، پیشرفت می کنید. او هر تجربه را تحلیل می کند. او بهتر و بهتر شده است."

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد