کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کایخون: می دانم مورینیو من را می خواهد

کایخون که در سانتیاگو برنابئو زیر نظر مورینیو کار کرده، در تابستان 2013 از رئال به ناپولی پیوست

 خوسه کایخون، ستاره اسپانیایی ناپولی، اعلام کرد که ژوزه مورینیو به دنبال به خدمت گرفتن اوست اما از حضور در سن پائولو ابراز رضایت کرد.  

کایخون که در سانتیاگو برنابئو زیر نظر مورینیو کار کرده، در تابستان 2013 از رئال به ناپولی پیوست اما اکنون از علاقه مندی سرمربی چلسی خبر داد تا شایعات در مورد جدایی اش از این باشگاه قوت بگیرد.

او فصل گذشته 15 گل برای ناپولی به ثمر رساند و کمک کرد تا تیمش در کوپا ایتالیا به قهرمانی برسد؛ به همین دلیل شایعاتی در مورد علاقه مندی باشگاه هایی مانند چلسی و اتلتیکو به او منتشر شد؛ با این وجود او در حال حاضر به جدایی از ناپولی فکر نمی کند.

کایخون به خبرنگاران گفت:" من شایعات زیادی در مورد خودم شنیدم و می دانم که مورینیو من را می خواهد.  من سال گذشته انتخابی انجام دادم و از آن پشیمان نیستم. از بودن در شهر ناپل و باشگاه ناپولی راضی هستم و می خواهم اینجا بمانم."


منبع:ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد