کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اشلی کول: برای کسب قهرمانی به رم پیوسته ام؛ توتی فوق العاده است

اشلی کول در مصاحبه ای از دلایل خود برای ترک چلسی و پیوستن به رم صحبت کرد. او در صحبت هایش کاپیتان جیالوروسی را ستود.

به نقل از football-Italia، مدافع کهنه کار انگلیسی با آس رم قرارداد امضا کرده است و پس از چند سال زندگی در لندن این شهر را ترک کرد. کول 33 ساله می گوید برای کسب قهرمانی به رم پیوسته است.  

کول در مصاحبه با تلوزیون باشگاه رم گفت: "چرا رم؟ چون باشگاهی بزرگ است و جاه طلبی های خاص خود را دارد. فصل گذشته دوم شدند. من با مربی صحبت کردم و او اهداف و آرزوهای خود را برای من شرح داد و اراده واقعی خود برای برد و قهرمانی را نشان داد.

می خواهم برای کسب قهرمانی در لیگ تیم را کمک کنم. من از چند تیم کوچک پیشنهاد دریافت کردم، اما من نمی خواستم فقط در تعطیلات باشم. من برای قهرمانی به اینجا آمده ام. در حرفه ام قهرمانی های زیادی را تجربه کرده ام، اما نمی خواهم متوقف شوم.

من چند بار مقابل توتی بازی کرده ام. اولین بار 19-20 ساله بودم. او فوق العاده بود. توتی اینجا مقدس است. مطمئنم به زودی مکالمه خوبی با هم خواهیم داشت.من درباره چیزهایی که مردم درباره ام می گویند نگرانی ندارم. خانواده ام از من راضی هستند و این مهم ترین چیز است.

قطعاً من اشتباهاتی داشته ام و رابطه خوبی با مطبوعات بریتانیا نداشته ام و یکی از دلایل حضورم در اینجا همین است. آنجا من را به عنوان یک مزدور و یک آدم بد به تصویر می کشیدند. "


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد