کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لیست مسافران چلسی به تور پیش فصل اروپا

سسک فابرگاس، دیگو کوستا و فیلیپه لوئیس جزو لیست 26 نفره خوزه مورینیو برای سفر به اتریش بودند، آبی ها قرار است 2 هفته را در کمپ تمرینی خود که در چند کشور اروپایی برگزار می شود سپری کنند.

سه خرید جدید باشگاه چلسی به همراه سزار آزپیلیکوئتا و گری کیهیل که از گروهی جام جهانی حذف شده بودند، چلسی را در این تور تمرینی پیش فصل همراهی خواهند کرد.
  

هواپیمای چلسی امروز بعد از ظهر وارد اتریش شد و سپس بازیکنان به هتل خود رفتند. سپس در والدر آرنا تمرین خواهند کرد و فردا نیز دو جلسه تمرینی خواهند داشت.

بازی دوستانه اول چلسی چهارشنبه برابر آر زد پلتس خواهد بود. سپس یک شنبه در اسلونی مقابل الیمپیا بازی خواهند کرد و بعد از این دو بازی به مصاف ویتس آرنهم و وردربرمن آلمان خواهند رفت.

بازیکنان بلژیکی و برزیلی به همراه اندره شورله، به دلیل پیشرفت بیشتر در جام جهانی، دیرتر به تیم چلسی اضافه خواهند شد.

لیست کامل بازیکنانی که به همراه چلسی در تور پیشفصل اروپا حضور دارند بدین شرح است: پتر چک، دلاچ، میتچل بینی، مارک شوارزر/ ایوانویچ، رومئو، زوما، کریستنسن، جان تری، کیهیل، آکی، فیلیپه لوئیس، آزپیلیکوئتا/ مارکو فن خینکل، ماتیچ، چالوبا، صلاح، جرمی بوگا، لوئیس بیکر، سویفت، سسک فابرگاس/ پاتریک بمفورد، دیگو کوستا، دومینیک سولانکی، ایزی براون، تورس


منبع:chelsealondon.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد