کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد یک خائن است؟

انتقال قرضی ستاره سال‌های گذشته چلسی به یکی از دو تیم شهر منچستر با واکنش شدید هواداران این تیم روبرو شده است.
به نقل از پایگاه خبری یورواسپورت ، فرانک لمپارد، هافبک میانی سال‌های گذشته باشگاه چلسی انگلیس که با این تیم افتخارات فراوانی را به دست آورده است،   تابستان امسال به باشگاه نیویورک سیتی آمریکا پیوست، اما به دلیل اینکه رقابت‌های لیگ آمریکا در ماه مارس آغاز می‌شود، لمپارد در تصمیمی بسیار عجیب و جنجالی، تصمیم گرفته است این مدت را در یکی از مهم‌ترین رقبای چلسی در لیگ برتر انگلیس، یعنی باشگاه منچسترسیتی بگذراند.

این در شرایطی است که این مسئله با واکنش شدید هواداران تیم چلسی در صفحات اجتماعی روبرو شده و بسیاری این اقدام لمپارد را نوعی خیانت به تیم خود می‌دانند.

بر اساس این گزارش، یکی از هوداران چلسی به نام هولدن مک‌گروین در توئیتر خود در این باره نوشته است: لمپارد برای من مرده است. او یک خائن است. امیدوارم که مقامات چلسی عکس او را از ورزشگاه استامفورد بریج بردارند.

اکمل ماولانا، دیگر هوادار چلسی در این‌باره توئیت کرده است: لمپارد یگ فرد خائن است.

کز، یکی دیگر از معترضان به این اقدام لمپارد در این‌باره نوشته است: هیچ اهمیتی ندارد که او برای چلسی چه کار کرده است. اکنون لمپارد از نظر من یک خائن است.

هاروی اسمیت نیز در این‌باره می‌نویسد: فرانک لمپارد، از تو ناامید شده‌ام ای خائن.

در عین حال بسیاری از هواداران تیم چلسی با انتشار عکس‌های مختلفی در صحفات اجتماعی خود نسبت به این اقدام لمپارد واکنش نشان داده‌اند و اعتراض شدید خود را به اقدام بازیکن سابق باشگاه محبوب خود از این طریق اعلام کرده‌اند.

منبع:شفقنا
نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 22:43

هوادارای چلسی با هوادارای دیگه فرق دارن . اونقدر مرام دارن که لمپارد رو ببخشن. مثل ماتا

اگه لمپارد به چلسی و هوادارانش کمی هم احترام داشته باشه به سیتی نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد