کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لوئیز : چلسی جای خالی مرا احساس خواهد کرد

مدافع برزیلی می گوید که باشگاه سابقش از فروش او پشیمان می شود .

لوئیز با 50 میلیون پوند به پاری سن ژرمن پیوست .  

این مدافع 27 ساله به روزنامه سان گفته :" من باور دارم که چلسی دلتنگ من می شود . مغرور نیستم ولی به توانایی هایم ایمان دارم . پاریس مبلغ زیادی برای من خرج کرد پس حتما به من باور دارد . بودن در باشگاهی که واقعا شما را می خواهد و به شما باور دارد خیلی خوب است .

بنظر من فرانک لمپارد هنوز می توانست برای چلسی مفید باشد . نه تنها هنوز بازیکن بزرگی است بلکه بسیار هم با تجربه می باشد ."

داوید لوئیز در چلسی موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی و لیگ اروپا شد .


منبع:وبسایت رسمی برنامه نود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد