کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو:بردیم چون اسیر احساسات نشدیم/این برنلی خیلی‌ها را به دردسر می‌اندازد

 سرمربی پرتغالی چلسی رمز پیروز تیمش در خانه برنلی را مضطرب نشدن شاگردانش پس از دریافت گل نخست بازی دانست.

ژوزه مورینیو پس از پیروزی 3 بر یک شب گذشته (دوشنبه) چلسی در خانه برنلی تازه صعود کرده به لیگ برتر که آغاز سه امتیازی را برای آبی‌پوشان شهر لندن در فصل جدید‌فوتبال انگلیس رقم زد،   گفت: واکنش خوبی داشتیم. بخش اول این واکنش آن بود که پس از دریافت گل احساساتی نشدیم و به همان شیوه‌ای که قرار بود بازی کنیم به کارمان ادامه دادیم. بازیکنان خونسردی‌شان را پس از قبول این گل حفظ کردند و هرگز دست از فشار آوردن به حریف نکشیدند. آنها هرگز برنامه فوتبالی‌شان را از یاد نبردند.

مورینیو در ادامه اظهار داشت: در نتیجه حفظ برنامه بازی‌مان، توانستیم در عرض 20 دقیقه سه گل بزنیم مخصوصاً گل دوم که گلی فوق‌العاده بود. علاوه بر آنها ما کلی موقعیت دیگر داشتیم که کمک داور تصمیم گرفت آنها را از ما بگیرد. در نیمه دوم کنترل بازی در دست چلسی بود. من کمی نگران بودم، چون می‌دانستم که بازیکنان تیمم از نظر فیزیکی در آمادگی کامل به سر نمی‌برند و هنوز آنقدر روی فرم نیستند که بخواهند 90 دقیقه بی‌عیب و نقص بازی کنند. فکر می‌کنم چلسی کاملاً سزاوار سه امتیازی که گرفت بود آن هم برابر تیمی که فکر می‌کنم در این ورزشگاه خیلی از رقبایش را به دردسر خواهد انداخت.

مورینیو در ادامه به تمجید از دیه‌گو کاستا، مهاجم اسپانیایی جدید تیمش که گل نخست چلسی را هم به ثمر رساند، پرداخت و گفت: دیه‌گو کاستا فصل گذشته فوق‌العاده کار کرد و فکر می‌کنم که او در تمام فصل گذشته لالیگای اسپانیا پنج یا شش کارت زرد گرفت. او اینجا هم نگرشی فوق‌العاده، روحیه‌ای جنگنده داشت. او یک پنالتی مسلم گرفت اما کسی به او پنالتی نداد. او از این بابت ناراحت بود و من امیدوارم که بعد از این دوباره چنین تصمیمات ناعادلانه‌ای برایش گرفته نشود. مایکل اولیور (داور بازی) عملکرد بسیار خوبی داشت اما متأسفانه کمکش او را به اندازه کافی حمایت نمی‌کرد.


منبع:خبرگذاری تسنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد