کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مکس میر: علاقه ای به رفتن از شالکه ندارم

بازیکن جوان شالکه از عدم علاقه اش برای پیوستن به تیم های دیگر و خروج از آلمان می گوید.

مکس میر ستاره 18 ساله شالکه یکی از با استعداد ترین بازیکنان اروپا در این سن است. او در فصل گذشته 30 بار برای شالکه در بوندس لیگا به میدان رفت و 6 گل نیز به ثمر رساند.  
او مورد توجه باشگاه های انگلیسی از قبیل چلسی و آرسنال قرار گرفته است اما می گوید که قصد رفتن به این تیم ها را ندارد.
میر در مصاحبه با سایت گل بین المللی چنین می گوید :

" تمایل چلسی و آرسنال به من؟ واقعا من را تحت تاثیر قرار نمی دهد. به کلی آن را رد می کنم. من هنگامی که به زمین می روم به این موضوع که سایر تیم ها به من علاقه پیدا کنند فکر نمی کنم. من به علاقه سایر تیم ها اهمیتی نمی دهم. چرا که در شالکه احساس بسیار خوبی دارم. در واقعا دلیلی هم برای ترک شالکه در حال حاضر وجود ندارد. پس من تمام شایعات را رد می کنم."

او در رابطه با احتمال انتقالش در سال های پیش رو نیز چنین می گوید:

" رفتن در آینده هم اکنون در ذهن من نیست. من احساس بسیار خوبی در شالکه و آلمان دارم. من حس می کنم در خانه هستم و تمام دوستان و خانواده ام کنار من هستند. علاوه بر این من برای تیم بزرگی بازی می کنم. من این جا شانس حضور در بوندس لیگا را دارم و واقعا از آن چه که هستم لذت می برم. انتقال به جای دیگر گزینه ای برای من نیست. من به اتفاقاتی که 2 یا 3 سال آینده می افتد فکر نمی کنم. در حال حاضر اینجا هستم و زندگی می کنم."


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد