کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ماتیچ: دیگو در کارهای تدافعی هم برایمان مهم است

نمانیا ماتیچ پس از پیروزی 4-2 برابر سوانسی عنوان کرد که چلسی باید در همه بازی ها مثل نیمه دوم این مسابقه بازی کند.

چلسی در نیمه اول مقابل سوانسی بازی ضعیفی به نمایش گذاشت ولی در نیمه دوم همه چیز 180 درجه تغییر کرد تا سه امتیاز دیگر به حساب چلسی اضافه شود. 

 
نمانیا ماتیچ پس از پیروزی جذاب مقابل سوانسی گفت: "بعد از این که آن ها گل اول را زدند، کار سخت شد، لحظاتی سخت در نیمه اول داشتیم و نتوانستیم بازی خودمان را داشته باشیم."

"گلزنی در آخرین دقیقه نیمه اول خوب بود و در نیمه دوم شروع به نمایش بازی خودمان کردیم. سه گل دیگر زدیم که انجامش مقابل تیم قوی همچون سوانسی ساده نیست و ما خیلی خوشحالیم. گل های زیادی را دوباره به ثمر رساندیم و این برایمان خوب است."
 

"مربی ویدیو هایی آماده خواهد کرد تا به ما نشان دهد اشتباهاتمان کجا بوده است، در نیمه اول خیلی خوب بازی نکردیم و تلاش می کنیم که بهتر شویم. باید در همه بازی ها مثل نیمه دوم جلوی سوانسی بازی کنیم."

ماتیچ که همچون فصل گذشته تا اینجای فصل یکی از بهترین های چلسی بوده است ادامه داد: "اگر ممکن باشد، بردن همه بازی ها خیلی مهم است.کارمان را خیلی خوب شروع کرده ایم، 12 امتیاز داریم و اعتماد به نفسمان بالاست، ولی می دانیم تازه شروع فصل است و بازی های زیادی باقی مانده. حالا در چمپیونز لیگ و سپس مقابل منچستر سیتی بازی داریم که جالب خواهد بود."


منبع:chelsealondon.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد