کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دروگبا: کاستا دقیقا مهاجمی است که چلسی نیاز داشت

مهاجم چلسی به تمجید از هم تیمی خود پرداخت.

دیدیه دروگبا، مهاجم چلسی عنوان کرد که دیگو کاستا دقیقا همان مهاجمی است که آبی های لندنی نیاز داشتند.  

دروگبا مقابل شالکه برای اولین بار فیکس شد ولی با بهبود مصدومیت کاستا، احتمالا او بار دیگر به روی نیمکت بازخواهد گشت.کاستا در چهار بازی 7 گل برای چلسی به ثمر رساند و شروع خوبی در چلسی داشت.

دروگبا در جمع خبرنگاران گفت: " او مهاجمی است که ما نیاز داشتیم. وقتی او را نگاه می‌کنم، انگیزه ی برد و گلزنی در تمامی بازی ها را در او می‌بینم.او عطش گلزنی دارد و این بهترین چیز برای تیمی مثل ماست. برای او، شروع از انگلیس در حالی که از اسپانیا آمده و در یک لیگ جدید بازی می‌کند، عالی بوده است. من هم اینجا هستم که کمک کنم ولی همچنین برای نمایش یک روحیه فوق‌العاده هم حضور دارم."


منبع:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد