کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اسکولز: فردیناند می‌توانست برای انگلیس کنار جان تری بازی کند

اسکولز عنوان کرد که فردیناند حاضر بود مسئله نژادپرستی بین تری و برادرش را برای تیم ملی کنار بگذارد.
پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد معتقد است که ریو فردیناند باید مسائل نژادپرستی بین تری و برادرش را کنار می‌گذاشت و در کنار جان، در یورو 2012 بازی می‌کرد.  
سال 2014 در جریان دیدار کیو پی آر و چلسی، جان تری متهم شد که توهین نژادپرستانه به برادر فردیناند، آنتون انجام داده است.او در دادگاه تبرعه شد ولی 220 هزار پوند جریمه شد و 4 ماه از حضور در میادین محروم شد. تری در لیست هاجسون برای یورو حضور داشت ولی فردیناند به تیم ملی دعوت نشد. اسکولز در یادداشتی در روزنامه Independent نوشت: "با وجود اهمیتی که این موضوع برای ریو داشت، او گفت که من در کنار جان تری در یورو 2012 بازی خواهم کرد و  دعوت نشدنش، واقعا من را ناراحت کرد. اتفاقاتی که بین آنتون و جان تری رخ داد، اصلا خوب نبود. هیچگاه نمی‌توانم نژادپرستی را تحمل کنم.تری از اتهام تبرعه شد ولی از طرف یک سازمان مستقل فوتبالی، جریمه شد. ولی مشکل این بود که ریو در یورو 2012 حضور نداشت.
هیچکس نمی‌تواند روابط بد بین جان تری و ریو را دست کم بگیرد ولی اگر ریو به هاجسون گفته بود که می‌تواند حضور در یک تیم با تری را تحمل کند، پس مشکلی نبود و او باید به تیم ملی دعوت می‌شد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد