کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیگرینی: چلسی لمپارد را نخواست؛ مورینیو: این تصمیم فرانک بود

 لمپارد پس از 13 سال حضور در لندن به آمریکا رفت و حالا تا شروع لیگ آنها باید در سیتی توپ بزند جایی‌ که یک شنبه باید در یک دیدار احساسی‌ مقابل چلسی و خوزه مورینیو قرار بگیرد.
به گزارش اسکای اسپورتز، پلیگرینی در مورد لمپارد می‌‌گوید: "فرانک عضوی از تیم‌ من در یکشنبه است و وی حتما در بازی خواهد بود.   وی عضوی از تیم‌ است و فکر نمی‌‌کنم که برایش دشوار باشد. فکر می‌‌کنم که فرانک به خاطر اینکه چلسی وی را نخواست ادامه نداد نه به خاطر اینکه می‌‌خواست به سیتی بیاید. وی حق ندارد در باشگاهی که عمر خود را در آن گذرانده ادامه بدهد اما این به معنی بازی نکردن وی نیست."

خوزه مورینیو اما نظری کاملا مخالف مربی‌ اهل شیلی سیتی دارد: "فوتبال همین است. اگر 4 یا 5 سال پیش می‌‌گفتیم من می‌‌گفتم خیلی‌ عجیب است. حتی چند ماه قبل که با نیو یورک قرارداد امضا کرد هم کسی‌ انتظار آن را نداشت. با این حال این تصمیم خودش است. وقتی‌ در نیویورک بازی نداشت من فکر کردم شاید در آنجا خواهد ماند اما زندگی‌ همین است و این تصمیمی است که باید به آن احترام گذاشت."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد