کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

منچسترسیتی 1-1 چلسی:لمپارد پیروزی را از چلسی گرفت

دو تیم مدعی منچسترسیتی و چلسی امروز در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند.

از هفته پنجم رقابت های لیگ جزیره، دو تیم منچسترسیتی و چلسی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. 

  چلسی در این بازی بسیار بسته بازی می کرد و همین باعث شد که نیمه اول بسیار سرد دنبال شود. در نیمه دوم بعد از دقیقه 66 با اخراج زابالتا بازی سریعتر شد و چلسی به گل رسید ولی گل دقایق پایانی لمپارد بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

نیمه اول

دقیقه 29: حرکت خوب کلاروف از سمت چپ با ارسال خوبش برای سیلوا همراه شد ولی این بازیکن نتوانست ضربه سر را بزند و توپ را مدافعین چلسی دفاع کردند. توپ برگشتی در شرایطی خوب پشت محوطه به فرناندینیو رسید ولی توپ رو پای این بازیکن جفت و جور نشد و وی نتوانست توپ را به خوبی شوت کند.

دقیقه 31: ارسال سیلوا به درون محوطه جریمه را بازیکنان چلسی دفع کردند، توپ در برگشت به آگرو رسید ولی ضربه والی این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: ارسال خوب فابرگاس از روی نقطه کرنر به ایوانوویچ رسید، وی نیز توانست به ضربه سر توپ را در دهانه دروازه به کوستا برساند ولی این بازیکن نتوانست ضربه نهایی را وارد کند، تا توپ از کنار دروازه به بیرون رود.

نیمه دوم

دقیقه 48: ضربه آرام آگرو از پشت محوطه جریمه، در مرکز دروازه به کورتوا رسید و وی توپ را به راحتی مهار کرد.

دقیقه 55: ارسال خوب بازیکنان سیتی به درون محوطه جریمه را بازیکنان چلسی برگشت دادند ولی توپ دربرگشت به فرناندینیو رسید این بازیکن نیز ضربه محکمی به توپ زد که خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 57: بازیکنان سیتی با حرکتی خوب وارد محوطه جریمه چلسی شدند ولی ضربه آگرو را کورتوا به خوبی دفع کرد، در برگشت نیز ژکو نتوانست ضربه نهایی را از دهانه دروازه به توپ وارد کند و رامیرس توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 66: زابالتا با تکلی صحیح توپ را از کوستا ربود ولی پس از آن دو بازیکن با یکدیگر درگیر شدند که داور به هر دو کارت زرد نشان داد و چون زابالتا اخطار دوم را گرفته بود از بازی اخراج شد.

 دقیقه 71: ضد حمله سریع و خوب بازیکنان چلسی دفاع سیتی را غافلگیر کرد، پاس خوب هازارد از سمت راست در دهانه دروازه به شورله رسید و این بازیکن توانست توپ را از گوشه سمت راست دروازه هارت وارد گل کند و چلسی را پیش بیاندازد.

دقیقه 75: ارسال خوب شورله از روی یک ضربه ایستگاهی به کوستا رسید ولی ضربه سر این بازیکن را هارت به راحتی مهار کرد.

دقیقه 80: ضربه خوب دیگو کوستا از روی خط محوطه جریمه به تیرک عمودی سمت چپ دروازه سیتی اصابت کرد تا بازی همچنان 1-0 باقی بماند.

 دقیقه 85: پاس فوق العاده سیلوا در پشت دفاع سیتی به جیمز میلنر رسید، او نیز با پاسی عالی توپ را به لمپارد رساند، تا بازیکن سابق چلسی ;که به صورت تعویضی به میدان آمده بود، دروازه کورتوا را باز کند و بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه 89: ارسال زمینی و خوب میلنر در محوطه جریمه از مقابل آگرو و سیلوا عبور کرد و لمپارد در برگشت شوت محکمی روانه دروازه چلسی کرد که اینبار توپ وی با برخورد به مدافعین چلسی دفع شد.

بازی در نهایت با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد