کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: لمپارد فقط وظیفه اش را انجام داد؛ آخر هفته خوبی برایمان بود

ژوزه مورینیو بعد از پایان بازی با منچسترسیتی گفته فرانک لمپارد در گلزنی به چلسی فقط وظیفه اش را انجام داده است.
به نظر می رسید بعد از اخراج زابالتا و گلزنی شورله، آبی ها به سمت پنجمین برد پیاپی شان در لیگ برتر حرکت می کردند، ولی فرانک لمپارد تنها بعد از پنج دقیقه حضور در زمین، موفق شد گل تساوی سیتی را به تیمی که 13 سال در آن حضور داشته بزند.   آقای خاص بعد از بازی در مورد تحلیل اش از گل لمپارد به اسکای اسپورتس گفته است:

"هیچ تحلیلی ندارم. او بازیکن سیتی است. شاید من بیش از حد در فوتبال واقع گرا باشم، ولی او تصمیم گرفت به باشگاهی رقیب بپیوندد و داستان های عاشقانه قبل دیگر به سر رسیده است. او وظیفه خود را به عنوان یک بازیکن فوق حرفه ای انجام داد و گلزنی نمود."

مورینیو در مورد استقبال گرم هواداران هر دو تیم از لمپارد هم گفت: "اینجا انگلیس و چلسی است. مردم طرفدار چلسی هرگز نمی توانند خدمات کسی به باشگاه شان را از یاد ببرند. این اتفاق برای من زمانی که با اینتر مقابل چلسی قرار گرفتم رخ داد و اکنون برای لمپس هم روی داده است."

گل سیتی بعد از آن رخ داد که شورله نتوانست یارگیری نفر به نفرش با میلنر را در یک صحنه پیاده کند تا همین بازیکن پاس گل سیتی زن ها را برای فرانک ارسال کند، اما سرمربی پرتغالی از انتقاد از وینگر آلمانی اش، که به جای رامیرس به میدان آمده بود، اجتناب کرد:

"تفاوت بین شورله و رامیرس را می دانم. شورله گلی زد که شاید رامیرس هیچ گاه نمی توانست به ثمر برساند، چون در تیرک دورتر به توپ رسید. از سوی دیگر رامیرس هم هیچ گاه به میلنر اجازه ارسال چنین پاسی را نمی داد. در هر حال، فوتبال همین است و ما تلاش کردیم برنده شویم."

ژوزه از نتیجه بازی هم راضی بود: "بازی بزرگی بود. فکر می کنم نتیجه یک-یک در نهایت عادلانه بود. ما توانستیم بعد از 10 نفره شدن آنها به گل برسیم و ضربه کوستا هم به تیرک خود، اما آنها واکنش نشان دادند. آنها حتی با یک بازیکن کمتر هم حمله کرده و بازی را به تساوی کشیدند.

"نتیجه گیری در رختکن این بود که ما به عنوان صدرنشین که دو امتیاز بیشتر از تیم دوم دارد، به اینجا آمدیم. در خانه قهرمان بازی کردیم و با 3 امتیاز بیشتر از تیم دوم در حال ترک منچستر هستیم، پس آخر هفته خوبی برایمان بوده است." 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد