کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

در چلسی احساس غرور می‌کنم/ گل چیپ به بارسا بهترین خاطره ورزشی‌ام است

هافبک برزیلی آبی های لندن از حضور در این تیم احساس غرور می کند.
رامیرس بازیکن برزیلی تیم چلسی در مصاحبه ای با Gazeta Esportva گفت: به این که 200 بازی در لباس چلسی انجام داده ام، افتخار می کنم. من امیدوارم سال های بیشتری در چلسی بمانم و به دستاوردها و نقاط عطف بیشتری در آینده باشگاه دست پیدا کنم.

او در ادامه در رابطه با دوران حضورش در لندن می گوید: اگر بخواهم به بهترین خاطره ام در چلسی اشاره کنم، بدون شک گل چیپی که به بارسا زدم و بعد از آن قهرمان اروپا شدیم، بهترین اتفاق برای من بوده است. این ها لحظاتی هستند که چه در ذهن من و چه در تاریخ باشگاه همیشه باقی می مانند. همانطور که گفتم من می خواهم برای مدت بیشتری در چلسی بمانم و به چیزهای زیادی برسم و آن ها را برای فرزندان و نوه هایم تعریف کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد